Vraag

Afdelingen in telefoonboek

  • 6 april 2020
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Goedenavond, 

Wij maken gebruik van een 9 tal Yealink T46S toestellen. Op deze toestellen staat een locaal telefoonboek geinstalleerd, Echter door het thuiswerken zou ik deze opp afstand willen updaten via het online telefoonboek. Echter kan ik nergens de afdelingen/vestigingen onder brengen. Kan alleen een naam en telefoonnummer kwijt. 

Komt hierin nog een update. Op deze manier is dit niet echt werkbaar.
Wij hebben ongeveer 50 mobiele nummers maar er zijn wel bedrijven met meer nummers, die moeten dit toch ook ergens erin kunnen zetten, 

Gr Ewout


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Beste @Cottus ,

In de KPN ÉÉN centrale is het telefoonboek inderdaad alleen bedoelt voor een naam en telefoonnummer. Hier komen geen andere mogelijkheden voor.


Er zijn wel een aantal andere mogelijkheden;

  1. Bij de naam in het telefoonboek tevens de afdeling erbij zetten.
     
  2. Gebruik maken van de KPN ÉÉN Software integratie Outlook.
    • Dit is een stukje software die je op de PC/MAC kan installeren en koppelen aan een outlook contactenlijst. In deze contactenlijst kan je meer informatie kwijt, zoals bedrijfsnaam en afdelingen. Zodra je dan gebeld wordt door een nummer in de contactenlijst krijg je deze informatie in een pop-up te zien op je scherm.
    • Voor uitgaand bellen kan je ook zoeken in het adresboek in deze software.
    • Hiervoor is wel een extra licentie op de omgeving benodigd.
       
  3. Gebruik maken van de KPN ÉÉN Software integratie Outlook + CRM
    • ​​​​​​​Dit is dezelfde tool als van nummer 2, echter zit hier een toevoeging op de software op om een CRM systeem te koppelen, zodat bij een inkomende oproep de klantgegevens uit het CRM systeem worden opgehaald. Via het adresboek kan je ook een zoekactie starten.
    • Ook hier is wel een licentie voor benodigd.

Reageer