Beste KPN,
Wij hebben al circa drie weken last van wegvallend internet. (sinds circa 2 september)
We spreken over een VDSL verbinding onder een KPN één abonnement.
Het internet wordt steeds voor een korte tijd onderbroken. Dit kan zo elke 20-30 minuten zijn. Na een minuut of twee is het weer terug. (ik heb het niet met de stopwatch gemeten, maar om even een beeld te vormen)
Dit is zeer irritant bij het normaal dagelijks werk maar nog vervelender voor VOIP gesprekken omdat de verbinding regelmatig wegvalt.
De verbinding snelheid is wanneer de lijn actief is helemaal prima.
Wat we zelf al hebben gedaan:
- apparatuur gecontroleerd en herstart van modem / router.
- met KPN zakelijk gebeld, lijn gemeten, alles prima (6 sept)
- zyxel modem vervangen voor een ander exemplaar
- nog een keer met KPN gebeld (9 sept) dit maal een DSLAM reset gevraagd omdat dit in het verleden 2x een probleem met onze lijn heeft verholpen. Dit heeft echter geen verandering gebracht.
Hier werd ook gezegd dat het ‘haperen’ van de verbinding bij veel klanten voorkomt, dit een storing was en dat er aan gewerkt wordt. Echter ik kan dit niet als storing online weer terugvinden.
Graag zou ik weer een stabiele verbinding willen hebben!
KPN en of community: help!?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Wiebren
Bekijk origineel