Vraag

Beschikbaarheidsstatus vanuit Outlook tonen in Hipin (Commpilot Express)

  • 1 februari 2019
  • 5 reacties
  • 248 keer bekeken

Wij werken nu reeds vijf jaar met KPN EEN. De Hipin/ Connect.exe wordt veelvuldig gebruikt. Grootste gemis is dat de beschikbaarheid van personeel niet goed inzichtelijk is.
Bij het opstarten van connect.exe (de Hipin) zie je dat de module CommPilot Express wordt geladen. Daarin zit precies de functionaliteit die wij verwachten: Beschikbaar: op kantoor, Beschikbaar: niet op kantoor, Bezet, Niet beschibkaar, Geen. Zie screenshot:



Ook aan Windows wordt deze status door Outlook aan Connect.exe doorgegeven, zie screenshot:



Mogen we nog ooit verwachten dat dit soort status informatie getoond gaat worden in de beschikbaarheidsinformatie?
Dit is serieus een tekortkoming die ons doet overwegen om naar een andere telefonieoplossing op zoek te gaan.

5 reacties

Showing kinda same for me too, but causing error during sending..

Regards,
Smith
Reputatie 4
Badge +2
@r.verheijen Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Uw vraag heb ik in eerste instantie gemist. Vandaar de verlate reactie. Mijn excuses hiervoor.

Als ik het goed begrijp wenst u dat de beschikbaarheidsinformatie van de eerste printscreen, ook inzichtelijk wordt in Hipin, maar is deze nu alleen zichtbaar tijdens het opstarten van het programma.

Klopt dan? Dan ga ik dit voor u navragen bij de beheerders van KPN ÉÉN.
Ja dat klopt. Deze functie verdwijnt nadat de toespassing is opgestart. Dat is overigens al jaren zo.

Nu ben ik door verder onderzoek uitgekomen op de toepassing InContact. Hoe zit het daarmee? Op de hele KPN website is daar niets over te vinden. De toepassing lijkt echter wel te werken. Waarom is deze niet algemeen vrijgegeven?
Ik twijfel of ik InContact in het hele bedrijf zal uitrollen.
Showing kinda same for me too, but causing error during sending ..

Regards,
Smith

https://dqfansurvey.fyi/
https://dgcustomerfirst.today/
https://telldunkin.fyi/
fill the survey and win $100 from here

Reageer