Vraag

bij doorverbinden gaan alle telefoons over

  • 8 april 2020
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

Bij één van onze medewerkers gaan alle telefoons op de afdeling over als zij mij intern wil bellen. Ik kan niet zien wat er niet goed staat bij haar instellingen, ik zie in elk geval geen gekke dingen.

Tevens willen wij een andere toon als er intern naar elkaar wordt gebeld. Hoe kunnen we dit instellen?


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag @Margo16, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

De gewenste instellingen zijn te wijzigen via het Telefooncentrale beheer. Heeft u ook al de instellingen van de belgroepen/gebruikers gecontroleerd binnen het Telefooncentrale beheer, of hier bij een van de nummers niet meerdere gebruikers gekoppeld staan? Een handleiding met alle instellingen kunt u vinden op de volgende servicepagina Telefooncentrale Instellen.

 

Eventueel kunt u via deze pagina ook een chat met een servicemedewerker opstarten die u verder kan helpen met de instellingen corrigeren. Natuurlijk help ik u hier ook graag verder, echter is de reactietijd op het forum wat langer dan de chat/telefoon.

Reageer