Vraag

Clouddiensten verhuizen

  • 29 March 2022
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Door bedrijfsovername is ons KPN EEN abonnement verhuisd naar de nieuwe partij. De Clouddiensten, die daarbij bij horen zijn echter onbedoeld achtergebleven. Nu betalen wij dus voor het gebruik van de nieuwe partij.

Toen ik telefonisch de clouddiensten op wilde zeggen vertelde de juffrouw dat dan de e-mailadressen niet meer werken. Ik zou er beter aan doen om het cloud diensten abonnement ook nog te verhuizen met contract overname.

Inmiddels is ongevraagd het Clouddiensten abonnement omgezet in een nieuw KPN EEN abonnement. Schijnbaar is het weer terug geïntegreerd net als vroeger voordat ISDN KPN EEN werd.

Wanneer we nu KPN EEN ( enkel cloud diensten) alsnog verhuizen naar de nieuwe partij, dan krijgen deze er nog een KPN EEN abonnement bij. Het liefst zouden we zien dat deze clouddiensten in hun abonnement verwerkt worden.

Nu zijn er 2 vragen:

  1. Werken de e-mail adressen echt niet meer wanneer ik het abonnement opzeg? (Hoor tegenstrijdige berichten)
  2. Hoe krijg ik de KPN zakelijke helpdesk uitgelegd wat de bedoeling is? (Diverse pogingen zijn mislukt)

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

@Daan Schneider allereerst welkom op het forum!

In je verhaal refereer je een aantal keer naar ‘de nieuwe partij’. Wat bedoel je hier precies mee?

Reageer