Sinds maart 2019 KPN EEN, had daarvoor Ondernemerspakket wat gaat stoppen.
We hebben een KPN EEN pakket met onbeperkt bellen. We kunnen het contract niet inzien of wijzigingen aanbrengen. Dit al verschillende malen gemeld, ze komen er maar niet uit.
We willen dit graag opgelost hebben.
Hi @Twan Bovee ,
Als ik het goed begrijp wilt u het contract van KPN EEN in kunnen zien, toch? En daarnaast wilt u wijzigingen in het pakket aanbrengen, toch?
Het klopt dat u zelf geen wijzigingen in het pakket kunt doen, maar ook daar helpen we u uiteraard graag bij!
Wat moet er precies gewijzigd worden?
Als ik het goed begrijp wilt u het contract van KPN EEN in kunnen zien, toch? En daarnaast wilt u wijzigingen in het pakket aanbrengen, toch?
Het klopt dat u zelf geen wijzigingen in het pakket kunt doen, maar ook daar helpen we u uiteraard graag bij!
Wat moet er precies gewijzigd worden?
Hallo Rick,
We hebben niet de mogelijkheid om het contract in te zien terwijl dit wel zou moeten kunnen. Tevens willen we een wijziging aanbrengen. We willen het onbeperkt bellen omzetten naar bellen met minuut.
Zie ook de andere 2 meldingen die vandaag gestuurd zijn. Ze houden verband met elkaar.
Groet,
Twan
We hebben niet de mogelijkheid om het contract in te zien terwijl dit wel zou moeten kunnen. Tevens willen we een wijziging aanbrengen. We willen het onbeperkt bellen omzetten naar bellen met minuut.
Zie ook de andere 2 meldingen die vandaag gestuurd zijn. Ze houden verband met elkaar.
Groet,
Twan
Goedemiddag Twan,
Bedankt voor uw antwoord!
Helemaal duidelijk. Natuurlijk kan ik ervoor zorgen dat we het onbeperkt bellen omzetten naar bellen per minuut. Echter speelt er in dit geval natuurlijk meer, aangezien u met het tankstation bent gestopt. Zoals ik ook in het andere topic voorstelde is de beste optie om de gehele situatie telefonisch met iemand van de servicedesk te bespreken. Ik houd er niet van om klanten door te verwijzen, maar ik wil natuurlijk wel dat u het beste advies krijgt.
Bedankt voor uw antwoord!
Helemaal duidelijk. Natuurlijk kan ik ervoor zorgen dat we het onbeperkt bellen omzetten naar bellen per minuut. Echter speelt er in dit geval natuurlijk meer, aangezien u met het tankstation bent gestopt. Zoals ik ook in het andere topic voorstelde is de beste optie om de gehele situatie telefonisch met iemand van de servicedesk te bespreken. Ik houd er niet van om klanten door te verwijzen, maar ik wil natuurlijk wel dat u het beste advies krijgt.
Hoi Rick,
Is prima., als ik maar iemand aan de lijn krijg die verstand van zaken heeft
Groet,
Twan
Is prima., als ik maar iemand aan de lijn krijg die verstand van zaken heeft
Groet,
Twan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.