Beantwoord

Doorverbinden naar een collega

  • 5 August 2017
  • 3 reacties
  • 1653 keer bekeken

Is het mogelijk een binnenkomend gesprek door te verbinden naar een collega? (wanneer het blijkt (tijdens het gesprek) dat de klant niet mij, maar een collega nodig heeft)
icon

Beste antwoord door Rashid 8 August 2017, 16:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi Patrick,

Fijn dat u het klantnummer hebt ingevuld. Zo heb ik direct uw gegevens gevonden. Ik zie dat u een ISDN vaste telefonie abonnement hebt, klopt dat? De mogelijkheid om intern door te verbinden naar een collega ligt dan volledig bij uw centrale of toestellen. Als de functionaliteit al actief is, dient u altijd een 0 te toetsen alvorens u naar buiten belt. Met 1 of 2 etc. belt u vervolgens naar de andere toestellen.

Weet u welke centrale jullie gebruiken? Ik geef u graag advies!
Hallo Rashid,
Ehh sorry.. ik had in eerste instantie het verkeerde klantnummer ingevuld. we hebben een Voip verbinding, maar naar mijn mening heeft dit er niet mee te maken. Ik wil graag mijn gesprek die ik heb met mijn mobiele telefoon doorverbinden naar een ander nummer. (klant belt mij maar moet een collega hebben) (de ene keer een mobiel een andere keer een vast nummer)

Hoor graag van je..

Gr Patrick
Reputatie 5
Badge +10
Hi Patrick,

Dat geeft helemaal niks. Ik heb gelukkig de juiste gegevens kunnen vinden. Wanneer u wordt gebeld op uw mobiel is het niet mogelijk om dat gesprek door te verbinden naar uw collega. Het is wel mogelijk om alle inkomende gesprekken op uw mobiel door te schakelen naar een ander gewenst telefoonnummer.

In onderstaand overzicht ziet u de stappen en opties voor het doorschakelen. Het aan- en uitzetten van het doorschakelen is gratis. Voor doorgeschakelde gesprekken worden de normale gesprekskosten bij u in rekening gebracht.

Mobiele telefoon
- Inschakelen: **21*#
- Uitschakelen: ##21#
- Status opvragen: *#21#

Reageer