Vraag

Foutieve facturen

  • 23 July 2019
  • 5 reacties
  • 258 keer bekeken

Sinds maart 2019 KPN EEN, had daarvoor Ondernemerspakket want gaat stoppen.
We hebben een KPN EEN pakket met onbeperkt bellen krijgen echter van het begin af aan ook gesprekskosten belast. Hiervoor al enkele malen hiervoor gebeld, het zou iedere keer bij de volgende factuur gecorrigeerd worden. Uiteindelijk is het bij de factuur (juli) gecorrigeerd, echter de gesprekkosten over de afgelopen maand zijn weer in rekening gebracht. Gisteren maar weer gebeld. Er blijkt nu iets aan de hand te zijn met de software, die zou geupdate moeten worden, echter dit kon nog maanden gaan duren.
We kunnen niets met zo'n antwoord. We willen dit graag z.s.m. opgelost hebben.
We hebben in het verleden al veel problemen met KPN gehad.
Zie ook de volgende vraag.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Twan Bovee ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik help u graag verder met al uw vragen mbt KPN EEN.

Ik zie inderdaad verschillende notities en de correctie op de factuur van juli. Als het klopt dat het misgaat in de software ben ik bang dat ik daar op dit moment ook weinig aan kan doen. Natuurlijk heb ik navraag gedaan bij mijn collega's en deze vraag staat nog in het dossier. Dit dossier is in behandeling en wordt pas gesloten als er een definitieve oplossing is. Ik durf niet precies te zeggen wanneer het opgelost is, maar dat de oplossing er komt is zeker.
Hoi Rick,

Zie ook de andere 2 meldingen van vandaag.
In de andere meldingen is aangegeven dat we het onbeperkt bellen omgezet willen hebben naar bellen per minuut, wellicht dat dan het probleem van de foutieve facturen dan opgelost is.
De onterechte belaste belminuten (factuur juli 2019) dienen nog wel gecrediteerd te worden.

Groet,

Twan Bovee
Reputatie 7
Badge +6
Hi Twan,

In opvolging van mijn antwoorden in uw andere topics houd ik het hier kort!
U heeft helemaal gelijk over het feit dat de onterechte gesprekskosten die voor juli berekend gaan worden gecrediteerd dienen te worden. Dit kunnen we logischerwijs pas doen als de factuur waar deze kosten op berekend worden uit is. Wilt u mij daarom een sein geven als de factuur van augustus binnen is?
Hoi Rick,
Kan ik doen, maar je kunt zelf toch ook kijken wanneer deze factuur gemaakt wordt. Wat je voorstelt is al 2 tot 3 maal gebeurd maar heeft niet geholpen.

Groet,

Twan
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Twan,

Dat kan zeker, maar om er zeker van te zijn dat ik het niet onverhoopt vergeet wil ik ook uw hulp daarbij vragen.
Verder begrijp ik niet wat u bedoelt met 'Wat je voorstelt is al 2 tot 3 maal gebeurd maar heeft niet geholpen.'?

We hebben het over de gesprekskosten over de maand juli en aangezien we nog in juli zitten zijn de totale gesprekskosten die over deze maand berekend gaan worden nog niet bekend. Als de totale gesprekskosten over de maand bekend zijn kunnen we dit in één keer crediteren.

Reageer