Vraag

Foutmelding 003 kpn bellen

  • 19 september 2018
  • 1 reactie
  • 526 keer bekeken

Wij hebben al 2 dagen geen telefoon, foutmelding 003 Panasonic KX-TPA65. Internet en de rest werkt wel gewoon naar behoren. Hoe kan ik dit oplossen? Hoe is de lijn anders door te schakelen? Hoor het graag zsm.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @Suykerbuyk

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar om te lezen dat jullie telefonieproblemen hebben. Natuurlijk help ik graag om dit zsm op te lossen. Ik heb aan de hand van uw nummer (ingevuld in uw profiel) gezocht, maar dan kom ik volgens mij op uw thuis abonnementen uit. Ik heb dus wat extra gegevens van u nodig. Nu ben ik eerst benieuwd of u het basisstation en het toestel gereset heeft?

Het is misschien een voor de hand liggende handeling om te proberen, maar ik wil het toch even uitgesloten hebben. Wilt u mij in een privébericht uw klantnummer, de tenaamstelling van het abonnement, het vaste telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?

Reageer