Sinds kort maken we gebruik van kpn 1. Opvallend is dat de laatste beantwoorde oproepen en gemiste oproepen niet opgeslagen worden in het 'oproepen' menu.
Hoe kunnen we dit correct instellen zodat dit probleem opgelost wordt?
Mvg,
Joost
Slaapkenner Beuningen b.v
Beste @joost slaapkenner ,
In eerste instantie lijkt het erop of de standaard instelling is aangepast en "Missed Calls" is uitgeschakeld op de Gigaset omgeving. Heeft u KPN ÉÉN via KPN direct of via een KPN Excellence partner?
In eerste instantie lijkt het erop of de standaard instelling is aangepast en "Missed Calls" is uitgeschakeld op de Gigaset omgeving. Heeft u KPN ÉÉN via KPN direct of via een KPN Excellence partner?
beste @marvinh
We hebben KPN EEN via KPN direct.
We hebben KPN EEN via KPN direct.
Beste @joost slaapkenner ,
In dit geval kan dan KPN met u meekijken omtrent de juiste instellingen. Ik heb één van de KPN Moderators op het forum gevraagd even te kijken naar dit topic. Ikzelf ben niet werkzaam bij KPN 😎
In dit geval kan dan KPN met u meekijken omtrent de juiste instellingen. Ik heb één van de KPN Moderators op het forum gevraagd even te kijken naar dit topic. Ikzelf ben niet werkzaam bij KPN 😎
Hi @joost slaapkenner ,
Op attenderen van@marvinh begrijp ik dat u problemen ervaart met uw Gigaset R650H Pro handset. Als ik het goed begrijp onthoudt de handset de laatste beantwoorde / gemiste oproepen niet. Hebt u de functie wel geactiveerd in het toestel?
Op attenderen van
hoi @Rashid ,
Vermoedelijk is deze functie niet geactiveerd. Hoe kunnen we dit instellen?
Gr. Joost
Vermoedelijk is deze functie niet geactiveerd. Hoe kunnen we dit instellen?
Gr. Joost
Het kan inderdaad kloppen dat de functie niet automatisch is ingeschakeld. Ik heb zojuist de handleiding gemaild naar het e-mailadres waarmee u op het zakelijk forum geregistreerd bent. Hebt u de mail ontvangen?
Normaal gesproken staat gemiste oproepen standaard aan. Waarschijnlijk is dit door de monteur uitgezet. Dit wordt meestal gedaan als er meerdere toestellen zijn die tegelijk overgaan bij een binnenkomende oproep. Dit moet door KPN weer aangezet worden als u dit wil (kan op afstand). Nadeel is dan wel dat als de oproep beantwoord wordt de overige toestellen deze alsnog als gemist zullen registreren.
Beste @Rashid ,
Van de handleiding word ik niet veel wijzer. Zoals@Eagle3824 aangeeft kan dit op afstand geregeld worden. Wil je dit in gang zetten? We maken gebruik van 4 toestellen. Alvast bedankt
Van de handleiding word ik niet veel wijzer. Zoals
Hi @joost slaapkenner ,
Jammer dat de handleiding niet heeft geholpen. Ik heb meteen contact opgenomen met de service afdeling en zij hebben dit op afstand voor u aangepast. De laatste beantwoorde oproepen en gemiste oproepen zullen weer zichtbaar zijn. ☺️
Houdt u wel rekening met hetgeen wat@Eagle3824 zegt. 'Nadeel is dan wel dat als de oproep beantwoord wordt de overige toestellen deze alsnog als gemist zullen registreren.'
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust!
Jammer dat de handleiding niet heeft geholpen. Ik heb meteen contact opgenomen met de service afdeling en zij hebben dit op afstand voor u aangepast. De laatste beantwoorde oproepen en gemiste oproepen zullen weer zichtbaar zijn. ☺️
Houdt u wel rekening met hetgeen wat
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.