Medio november 2019 hebben wij een verhuizing naar een nieuw pand doorgegeven aan KPN waar glasvezel aangeboden wordt. In de meterkast hangt zelfs een welkomstkaartje waarin de enorme voordelen van glasvezel door KPN worden aangeprezen.
De situatie is nu dat vandaag, 30-1-2020, wij nog steeds GEEN internet hebben, GEEN VOIP bellen, GEEN virtuele belcentrale en ook GEEN oplossing van KPN hebben gekregen. Daarbij komt dat beloften NIET worden nagekomen, we van het kastje naar de muur worden gestuurd. En intussen worden vrolijk de rekeningen van NIET geleverde KPN-diensten van onze rekening afgeschreven. WAT EEN MOOI VERDIENMODEL!
Het is dankzij ZIGGO dat we niet helemaal van de buitenwereld zijn afgesloten want zij kwamen BINNEN 1 WERKDAG WEL MET EEN OPLOSSING! Dit is werkelijk een schandelijke zaak die verder geen toelichting behoeft.
Ik vraag mij af: zijn er meer gedupeerde ondernemers die hetzelfde probleem te maken hebben? Hoe groot is de schade die deze ondernemers hebben geleden? Hebben deze ondernemers een klachtenprocedure gestart, en zo ja, hoe is die verlopen?
Ik ben reuze benieuwd naar de reacties en hoop dat er meer ondernemers opstaan tegen de getoonde arrogantie van KPN en hun onvermogen klanten op een redelijke wijze te helpen waar zij nota bene voor betalen!
René - Nederlands Piano Atelier
Wij betalen maandelijks een fors bedrag voor o.a. internet en VOIP bellen.