KLACHT: het onvermogen van KPN i.v.m. verhuizing naar nieuw pand

  • 30 januari 2020
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Medio november 2019 hebben wij een verhuizing naar een nieuw pand doorgegeven aan KPN waar glasvezel aangeboden wordt. In de meterkast hangt zelfs een welkomstkaartje waarin de enorme voordelen van glasvezel door KPN worden aangeprezen.

De situatie is nu dat vandaag, 30-1-2020, wij nog steeds GEEN internet hebben, GEEN VOIP bellen, GEEN virtuele belcentrale en ook GEEN oplossing van KPN hebben gekregen. Daarbij komt dat beloften NIET worden nagekomen, we van het kastje naar de muur worden gestuurd. En intussen worden vrolijk de rekeningen van NIET geleverde KPN-diensten van onze rekening afgeschreven. WAT EEN MOOI VERDIENMODEL!

Het is dankzij ZIGGO dat we niet helemaal van de buitenwereld zijn afgesloten want zij kwamen BINNEN 1 WERKDAG WEL MET EEN OPLOSSING! Dit is werkelijk een schandelijke zaak die verder geen toelichting behoeft.

Ik vraag mij af: zijn er meer gedupeerde ondernemers die hetzelfde probleem te maken hebben? Hoe groot is de schade die deze ondernemers hebben geleden? Hebben deze ondernemers een klachtenprocedure gestart, en zo ja, hoe is die verlopen?

Ik ben reuze benieuwd naar de reacties en hoop dat er meer ondernemers opstaan tegen de getoonde arrogantie van KPN en hun onvermogen klanten op een redelijke wijze te helpen waar zij nota bene voor betalen!

 

René - Nederlands Piano Atelier

 

 

 

 

 

 

 

Wij betalen maandelijks een fors bedrag voor o.a. internet en VOIP bellen.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@Nederlands Piano Atelier allereerst welkom op het zakelijk KPN forum.

Wat een verhaal zeg! Graag ontvang ik in een privébericht wat meer informatie. Ook NAW gegevens en ordernummers zouden enorm helpen. Dan zal ik mijn best doen om wat te kunnen betekenen in deze kwestie.

Beste KPN Moderator,

Nadat wij 2 maanden hebben gewacht op een verhuizing van onze aansluiting, is op ons nieuwe adres nog steeds niets gerealiseerd en kunnen nog steeds niet van onze VOIP telefoons, doorverbind services gebruikmaken. Onze telefoons staan nog op het oude adres, maar dat wordt binnenkort opgeheven.

Wij hebben onlangs, na lang aandringen,  een Direct Online Pakket ontvangen waardoor we nu alleen mobiel internet hebben

Straks is ons oude adres opgeheven en moeten de stekkers er letterlijk uit. Hoe nu verder?

René - Nederlands Piano Atelier

Reageer