Vraag

KLACHT KPN EEN MKB

  • 14 maart 2021
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

ik wil een klacht indienen 
ik ben niet te vrede over de kwaliteit van de verbinding en kwaliteit van de tv aansluiting 
aan de telefoon word er glashard gezegd 
U HEEFT ER MAAR MEE TE DEALEN !!!
u heeft immers getekend voor 3 jaar had u maar de voorwaarde moeten lezen.

en toen was het klik opgehangen vanuit KPN kant 

ipv met een oplossing tekomen komt men met zo'n antwoord 

nog keer gebeld lieve dame aan de telefoon vele male begripvoller maar zei ik kan alleen een test laden uitvoeren

mocht het na een week nog zo zijn contact op nemen zei ze 

nou wil ik contact op nemen krijg ik niemand aan de telefoon 

 

IK BEN EEN ONTEVREDE KLANT KPN 

 

HELP ME 

OF MOET IK ALLES DE PRULLEBAK INFLIKKEREN

 

om maar op niv van uw klantenservice te blijven

geen stijl voor iemand die al 15 jaar klant is prive en nu naar een zakelijk pakket wilt overstappen en onbehoorlijk word geholpen

dit pakket wat ik heb zou het zelfde ook worden als wat ik had alleen naar zakelijk 

de verkoper dus niet goed gedaan en oke ik ben ermee akkoord gegaan 

maar dit werkt niet tot frustraties aan toe 

constant valt het internet weg 

zappen op de tv gaat niet 

druk je op de 1 krijg je kanaal 1111 

druk je op kanaal omhoog schiet ie 10 kanalen door 

internet dekking in huis is slechter dan wat ik ervoor had met kpn prive 

 

HELP 

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Broekpolder,

Welkom op het zakelijk KPN forum! Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Jammer om te lezen dat je niet op een respectvolle manier te woord bent gestaan. Dat is niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Als ik het goed begrijp ben je onlangs van privé overgestapt naar een zakelijk abonnement. Sinds de overstap ervaar je problemen met tv kijken en je internetverbinding. Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie je klantnummer? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen om de problemen op te lossen.

Gedaan !

 

er schijnt een mogelijkheid te zijn om over testappen naar klein zakelijk 

ik ben door de verkoper toen goed geholpen maar er is me gewoon een verkeerd pakket voor geschoteld 

niet passend bij mijn bedrijf en prive 

 

graag hoor ik wat hier in mogelijk is 

mvg Jeroen

Reputatie 5
Badge +10

Top, dank daarvoor! Ik heb de gegevens inderdaad ontvangen. Er is inderdaad een mogelijkheid om van een KPN EEN abonnement over te stappen naar een Kleinzakelijk abonnement.

Jammer om te lezen dat het verkeerde pakket is voorgeschoteld. Ik help je graag om te kijken of een Kleinzakelijk abonnement wel beter aansluit op jouw wensen en behoefte. Wil je mij alleen nog je KPN EEN klantnummer sturen?

Klantrelatienummer

81260*****

@Rashid 

kan jij nakijken of alles van KPN EEN is opgezegd ik heb nog steeds de apparatuur hier liggen 

en er is onlangs nog een factuur betaald ?

IK ben super tevrede met klein kpn 

groet jeroen 

 

ps fijn weekend !

Reputatie 5
Badge +10

Hi Jeroen,

Blij om te lezen dat je Kleinzakelijk abonnement goed bevalt. Je KPN EEN abonnement is al opgezegd en daar ontvang je nog een creditfactuur voor. 

Groet,
Rashid

Reageer