Vraag

knop Tel.B. Yealink T41S

  • 16 december 2018
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Badge
Ik heb via de telefooncentrale instellingen de telefoonboek ingevuld, echter als ik op de knop Tel.B. klik krijg ik onder alle contacten niet de nummers te zien.
Hoe los ik dit op?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @AVVSDZ ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik het goed begrijp heeft u een telefoonboek via de online centrale aangemaakt en wilt u deze nu op het toestel gebruiken, toch?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct weet hoe dit in elkaar steekt. Ik zoek het uiteraard graag uit. Nu is mijn eerste vraag: heeft u het toestel, na het aanmaken van het telefoonboek, al gereset?

Daarmee gaat het toestel namelijk de instellingen opnieuw ophalen en zou het telefoonboek in geladen moeten worden.
Badge
Beste Rick S.,
we krijgen eerdaags een monteur welke hiernaar gaat kijken.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @AVVSDZ

Goed om te horen dat het er een monteur ingepland is!
Dat gaat helemaal goed komen. Als u nog andere vragen hebt, stuur maar door 😉

Reageer