Vraag

KPN één drama [Opgelost]

  • 30 August 2017
  • 4 reacties
  • 599 keer bekeken

Zijn er andere bedrijven met onderstaande ervaring? En zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost?

Vanaf 19 mei 2017 bezig met bestelling KPN één en kan maar aan 1 ding denken: was ik er maar nooit ingetrapt?????
Technische vooropname zou binnen 2 weken plaatsvinden zodat we order nog konden annuleren indien het technisch niet mogelijk zou zijn. Vooropname was op 16-6-2017...... Niks meer te annuleren dus.
Bij voorname geen problemen voorzien dus tot dusver alles ok. Wijziging doorgeven tav toestellen. Na diverse mailtjes naar 'contactpersoon' voor bevestiging hiervan en met een aantal vragen, kreeg ik maar geen reactie. Contactpersoon niet gesproken tot vandaag 30-8-2017!
Andere collega's waren wel zo vriendelijk te helpen en vragen te beantwoorden. Installatie 21 juli moeten verzetten ivm aansluiting alarm (alarmnummer in zelfde groep als faxnummer. De laatste gaat wel mee, alarm niet). Tevens waren niet alle toestellen geleverd (teruggestuurd volgens KPN maar PostNL nooit hier geweest).
Installatie 25 augustus door laten gaan. Installateur komt binnen en merkt meteen op dat woonhuis niet bereikbaar is ivm bereik van 50m (bij vooropname: geen probleem mevrouw, tot 300m bereik) . Kan opgelost worden door extra basisstation of versterker (dus extra kosten voor ons!!!!).
Porteren van nummers kon niet doorgaan want was niet aangevraagd???!!!! In verband met verzetten installatie afspraak en vakanties vergeten. Nou ok dan wachten we toch gewoon weer tot KPN het op orde heeft!
Vandaag contactpersoon maar teruggebeld en krijg te horen dat nummers niet te porteren zijn en dat er een blokkade op zit tot volgende week. Dit terwijl het maandelijks opzegbare nummers zijn! Hoe kan het dat dit in mei al niet geregeld is??
Dus het liefste zie ik af van het hele KPN één. Haal de toestellen maar op, maak de installatie ongedaan want dit is onacceptabel. Maar ja, dan heb je in één keer een contract van 24 maanden en KPN kan hier natuurlijk helemaal niks aan doen........
Hoe lossen jullie dit op KPN?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Wetering1977, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wauw, ik heb er eerlijk gezegd geen woorden voor als ik het zo lees. Alles wat mis had kunnen gaan is zo te lezen mis gegaan. Ik ga dit graag tot op de bodem voor u uitzoeken!

Om aan de slag te gaan heb ik een aantal gegevens van u nodig. Hebt in een privébericht het bedrijfsnaam, postcode en huisnummer? Als u eventueel ook andere gegevens hebt zoals WSO-nummer, ontvang ik deze ook heel graag.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens Diana.

Ik heb zojuist gesproken met uw orderregisseur Ibtissam. Gisteren hebben jullie contact gehad en ik heb begrepen dat op dit moment het leveringsproces nog gaande is. Ik heb natuurlijk alle begrip voor uw frustratie. We hebben afgesproken dat als u er echt mee wilt stoppen er geen afkoopsom in rekening wordt gebracht. Verder kunnen wij natuurlijk ook een klacht voor u indienen, zodat gekeken wordt naar het verloop en eventueel een schadevergoeding.
Beste Mohammad,

Graag willen wij stoppen met KPN één. Zoals eerder gemeld hebben we geen vertrouwen meer in het gehele proces rondom KPN één.
Graag verneem ik van u hoe e.e.a. geregeld gaat worden (teruggave toestellen, demonteren experiabox, etc).
Ook ontvang ik graag een bevestiging van de gemaakte afspraak, dat wij geen afkoopsom verschuldigd zijn en naar ik neem aan geen kosten in rekening gebracht gaan krijgen.

Met vriendelijke groet,
Diana
Reputatie 5
Badge +5
Wat jammer dat u toch afscheid gaat nemen van ons. :(

Ik heb Ibtissam direct gevraagd om contact met u op te nemen. Zij zal dan alle bovengenoemde punten met u doornemen. Als ik nog iets voor u kan betekenen, hoor ik het uiteraard graag.

Reageer