KPN ÉÉN MKB - Doorschakeling instellen

  • 22 februari 2017
  • 0 reacties
  • 1312 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • KPN Medewerker
  • 134 reacties
Bij KPN ÉÉN MKB kunt u kiezen uit meerdere manieren om een oproep door te verbinden.
Dit kan via de Zapper app, stercodes en uw online beheerportaal.

De beste keuze is afhankelijk van uw werksituatie. Wilt u doorschakelen op basis van openingstijden en vakanties, dan kunt u via het beheerportaal tot ver in de toekomst vooruit plannen. Via de Zapper app en stercodes kunt u doorschakelingen instellen en gemakkelijk wijzigen. Fijn wanneer uw werktijden dagelijks verschillend zijn.

Het is cruciaal om te weten waar de oproep binnen komt. Bepaal het telefoonnummer wat u wilt doorschakelen en log in via uw beheerportaal. Kunt u niet inloggen? Kies dan voor wachtwoord vergeten en voer uw contact e-mail adres in als gebruikersnaam. Er wordt dan een e-mail verzonden om uw wachtwoord te resetten.

Klik op Telefooncentrale en kies dan voor het tabblad Belgroep. Als het telefoonnummer dat u wilt doorschakelen in deze lijst staat dan kunt u er vanuit gaan dat uw oproep binnenkomt op meerdere toestellen en u de doorschakeling alleen via uw beheerportaal kunt instellen.

Als het telefoonnummer hier niet bij staat, dan vinden we deze hoogstwaarschijnlijk onder het tabblad Gebruikers. In dat geval kunt u de doorschakeling zowel via de Billing portal, Zapper app als via stercodes instellen.

Keuzemenu's zijn niet direct door te schakelen, maar u kunt natuurlijk wel doorschakelen door op keuze X de gewenste bestemming in te voeren.

In dit blog wil ik de handelingen met u doornemen. Zodra u de onderstaande vragen hebt beantwoord, kunnen we aan de slag.

1. Waar komt de oproep binnen?
a. Op 1 toestel (gebruikersniveau)
b. Op meerdere toestellen (belgroep)

2. Op welke manier wilt u doorschakelen?
a. Altijd of situationeel (vertraagd/bezet/onbereikbaar)
b. Op een tijdschema

a+a Klik hier voor de uitleg
b+b Klik hier voor de uitleg
b+a Klik hier voor de uitleg

Is de situatie bij u anders of gaat er iets niet goed?
Laat hieronder een bericht achter.

0 reacties

Geen reactie

Reageer