Vraag

KPN Ondernemerspakket

  • 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 958 keer bekeken

Ik kreeg gisteren een telefoontje van KPN met de mededeling dat het Ondernemerspakket een andere naam krijgt.
Ik moest mijn bankrekening en geboortedatum doorgeven. Tevens werd er gevraagd of ik internet nodig had voor de beveiliging en voor te pinnen.
Na twintig minuten met deze persoon aan de lijn te hebben gezeten vertelde hij me dat we nu nog alles moesten opnemen. En dat alles, i.v.m. het opnemen, nogmaals beantwoord moest worden.

Ik weet niet of dit klopt en of dit gebruikelijk is bij KPN maar het onbekende nummer waarmee gebeld werd gaf mij geen goed gevoel.

Kan iemand mij vertellen of dit gebruikelijk is bij KPN?

Overigens heb ik de telefoonverbinding 'voor het opnemen' verbroken.

Alvast dank.

Vriendelijke groet,
Ron Dekker - Mijnbouwhulp

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @mijnbouwhulp,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u uw vraag hier geplaatst heeft. Bij twijfel is het altijd verstandig om het dubbel te checken.

Ik kan u overigens vertellen dat het goed kan kloppen dat u door een van mijn collega's gebeld bent. Het Ondernemerspakket gaat er helemaal uit en om ervoor te zorgen dat klanten daarop voorbereid zijn benaderen wij de klanten voor een omzetting naar het KPN EEN pakket. Dit is namelijk de opvolger van het Ondernemerspakket. Als ik uw verhaal echter zo lees had mijn collega wel wat meer uitleg mogen geven.

Natuurlijk help ik u graag verder met de omzetting naar het KPN EEN pakket, zodat u klaar bent voor de toekomst. Wilt u mij in een privébericht uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?

Reageer