KPN One

  • 3 August 2018
  • 6 reacties
  • 3112 keer bekeken

Badge
Ik wil eventueel over naar KPN One:
- Office 365
- Mobiel (zitten we al bij KPN)
- Internet
- Vaste telefonie (Mitel)

Heb ooit een formulier ingevuld voor een afspraak maar niks gehoord!

Helaas kun je geen mail sturen en bij de Q&A staat KPN One op zichzelf niet genoemd

Wie kan mij helpen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Vervelend om te horen dat er geen reactie is geweest, kan je een klantnummer invullen in je profiel(Indien dit nog niet gebeurd is? Dan kan je sneller geholpen worden 🙂 ).

https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Badge
Done
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Bart Schreurs,

Ik lees hier KPN One, dit is de oude benaming van KPN ÉÉN Grootzakelijk. Klopt het dat u doelt op grootzakelijk? Als het gaat om een KPN ÉÉN op MKB niveau, zou ik u ook verder kunnen helpen. Als het echt gaat om een grootzakelijke aansluiting verwijs ik u graag door naar de contactformulier op de website.
Badge
Ha Mohhammad het btrwft MKB. Gr Bart
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Bart Schreurs,

Dan kan ik een offerte opstellen voor u voor een KPN EEN abonnement met Internet en vaste telefonie. Om uw behoefte vast te stellen heb ik nog een aantal vragen:

- Hoeveel gelijktijdige gesprekken moeten er gevoerd kunnen worden (op hetzelfde telefoonnummer)?

- Hoeveel werkplekken hebt u in totaal nodig? Een werkplek is een plek waar één medewerker moet kunnen bellen en internetten.

- Gebruikt u ook een pin automaat en/of een alarm? Zo ja, is dit op internet aangesloten?

- Hoe groot is de impact op de bedrijfsvoering als u bijvoorbeeld 1 dag zonder internet zou komen te zitten?

Houd wel rekening met de volgende zaken:

- Office365 kan op dit moment nog niet direct gekoppeld worden aan het KPN EEN factuur. Dus hier krijgt u een losse Cloud-factuur voor.

- De mobiele abonnementen die u op dit moment hebt, zijn nog niet verlengbaar. Deze kunnen steeds per verlengdatum toegevoegd worden aan het KPN EEN pakket.

Bovenstaande vragen kunt u ook in een privébericht beantwoorden als u dit prettiger ervaart. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb begrepen dat een collega van mij contact met u heeft opgenomen en dat iemand komt kijken naar de huidige situatie. Goed dat er beweging is richting een nieuw abonnement. Mocht u mij nog nodig hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer