KPN One

  • 3 August 2018
  • 7 reacties
  • 3569 keer bekeken

Badge
Ik wil eventueel over naar KPN One:
- Office 365
- Mobiel (zitten we al bij KPN)
- Internet
- Vaste telefonie (Mitel)

Heb ooit een formulier ingevuld voor een afspraak maar niks gehoord!

Helaas kun je geen mail sturen en bij de Q&A staat KPN One op zichzelf niet genoemd

Wie kan mij helpen?

7 reacties

Badge
Ha Mohhammad het btrwft MKB. Gr Bart

Is er al wat bekend inmiddels over de multisim op applewatch voor kpn one? Mijn horloge in januari gekocht maar kan er nog steeds niks mee. Zou tweede kwartaal 2023 worden. Maar lees hier niets meer over..

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Bart Schreurs,

Ik lees hier KPN One, dit is de oude benaming van KPN ÉÉN Grootzakelijk. Klopt het dat u doelt op grootzakelijk? Als het gaat om een KPN ÉÉN op MKB niveau, zou ik u ook verder kunnen helpen. Als het echt gaat om een grootzakelijke aansluiting verwijs ik u graag door naar de contactformulier op de website.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Bart Schreurs,

Dan kan ik een offerte opstellen voor u voor een KPN EEN abonnement met Internet en vaste telefonie. Om uw behoefte vast te stellen heb ik nog een aantal vragen:

- Hoeveel gelijktijdige gesprekken moeten er gevoerd kunnen worden (op hetzelfde telefoonnummer)?

- Hoeveel werkplekken hebt u in totaal nodig? Een werkplek is een plek waar één medewerker moet kunnen bellen en internetten.

- Gebruikt u ook een pin automaat en/of een alarm? Zo ja, is dit op internet aangesloten?

- Hoe groot is de impact op de bedrijfsvoering als u bijvoorbeeld 1 dag zonder internet zou komen te zitten?

Houd wel rekening met de volgende zaken:

- Office365 kan op dit moment nog niet direct gekoppeld worden aan het KPN EEN factuur. Dus hier krijgt u een losse Cloud-factuur voor.

- De mobiele abonnementen die u op dit moment hebt, zijn nog niet verlengbaar. Deze kunnen steeds per verlengdatum toegevoegd worden aan het KPN EEN pakket.

Bovenstaande vragen kunt u ook in een privébericht beantwoorden als u dit prettiger ervaart. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb begrepen dat een collega van mij contact met u heeft opgenomen en dat iemand komt kijken naar de huidige situatie. Goed dat er beweging is richting een nieuw abonnement. Mocht u mij nog nodig hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Reputatie 7
Badge +6
Vervelend om te horen dat er geen reactie is geweest, kan je een klantnummer invullen in je profiel(Indien dit nog niet gebeurd is? Dan kan je sneller geholpen worden 🙂 ).

https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Badge
Done

Reageer