opgelicht met kpn abonnement

  • 19 March 2021
  • 14 reacties
  • 153 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Ik ben  opgelicht  door kpn .Abonnement is automatisch verlengd met 3 jaar voor alleen internet 70 euro terwijl voor 30 euro zelfde internet beschikbaar is.Extreem hoog voor internet snelheid 50mts.Raad dus niet aan om kpn één  internet te nemen van kpn.


14 reacties

Goedemiddag, 

 

Na aantal pogingen was het niet gelukt om abonnement aan te passen,vandaar  dat ik het op forum heb geplaatst. 

Goedemiddag, 

Geachte heer Aslam, 

 

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Graag geef ik een korte samenvatting van ons gesprek.

Gespreksonderwerp
Vraag over contract

Samenvatting
U heeft aangegeven dat u uw overeenkomst wil gaan ontbinden. De reden is de maandlasten van het pakket KPN EEN MKB. De maandlasten van KPN EEN MKB kunnen wij helaas niet naar beneden halen en het goedkoper aanbieden. Indien u een overeenkomst heeft lopen, hou er rekening mee dat voortijdig beëindigen gepaard gaat met een bruto afkoopsom. Als u maandelijks kunt opzeggen dan hanteren wij standaard 30 dagen aan voor het opheffen van uw pakket.Gesprek van 4 maart met kpn.

Goedemiddag, 

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Graag geef ik een korte samenvatting van ons gesprek.

Gespreksonderwerp
Vraag over contract

Samenvatting
U gaf aan de overeenkomst met KPN EEN MKB te willen ontbinden. Bij ontbinding van uw overeekomst komt er een afkoopsom van 1200 euro. Dit heeft te maken met dat uw overeenkomst tot 28-10-2022 loopt. De overeenkomst uitdienen is in uw situatie de meest gangbare oplossing. Als uw overeenkomst einddatum nadert heeft u de mogelijkheid om de opheffing telefonisch door te geven.Gesprek van 5 mrt met kpn.

Reputatie 5
Badge +3

Een abonnement wordt nooit zomaar verlengt zonder dat er een overeenkomst is. Helemaal al niet bij KPN EEN MKB. Waarschijnlijk heeft u op 28-10-2019 een KPN EEN MKB overeenkomst getekend voor 3 jaar.

Belachelijk voor woorden ,kan abonnement niet eens aanpassen.Als ik had geweten ,was nooit bij kpn jaren gebleven.

Reputatie 5
Badge +3

Belachelijk voor woorden ,kan abonnement niet eens aanpassen.Als ik had geweten ,was nooit bij kpn jaren gebleven.

Een zakelijk abonnement kan je nooit aanpassen. Het is geen consumenten dienst. Je krijgt waarvoor je tekent, zo werkt het nu eenmaal

U collega is op de zaak geweest toen heb ik verzocht om abonnement wat goedkoper te maken en hij gaf aan dat ga ik voor je regelen en inderdaad was het iets lager maar was tijdelijke korting daarna is weer omhoog gegaan en dat werd niet gezegd toen. Anders had ik dat nooit gedaan met andere woorden dus opgelicht.Paar maanden korting daarna het dubbele betalen. 

Reputatie 5
Badge +3

U collega is op de zaak geweest toen heb ik verzocht om abonnement wat goedkoper te maken en hij gaf aan dat ga ik voor je regelen en inderdaad was het iets lager maar was tijdelijke korting daarna is weer omhoog gegaan en dat werd niet gezegd toen. Anders had ik dat nooit gedaan met andere woorden dus opgelicht.Paar maanden korting daarna het dubbele betalen. 

Heb je gelezen wat je heb getekend? Je laat het overkomen alsof er een consumenten overeenkomst is getekend. Maar dit is een zakelijke dienstverlening. Dan valt het allemaal niet onder consumentenwetgeving etc. Dan moet je gewoon goed lezen wat er staat.

Als u iets voor me kunt betekenen ,dan hoor ik het graag anders heeft  het geen nut om verder in discussie te gaan.

Reputatie 5
Badge +3

P.s. ik werk niet bij KPN… gezien je "Uw collega” zei :)

Ik ging vanuit dat ik op u collega kon  rekenen ,dus blijkbaar dus niet.Voortaan zal ik niet zomaar geloven,ik heb mijn lesje geleerd.Niet geloven in praatjes.

Reputatie 5
Badge +3

Als u iets voor me kunt betekenen ,dan hoor ik het graag anders heeft  het geen nut om verder in discussie te gaan.

Ik begrijp het wel hoor, maar ik kan sowieso niks betekenen. Ik werk niet bij KPN. Maar wilde je wel aangeven dat dit gewoon lastig is. Als je als ondernemer een overeenkomst tekent kan je er niet zomaar onderuit. Dat is namelijk helemaal niet het doel van de overeenkomst.

Mocht KPN nou echt valse informatie aan je hebben gegeven of om zaken heen hebben gedraaid om je te laten tekenen, dan zou ik gewoon even dit oppakken via je zakelijke verzekering voor rechtshulp (als je die heb)

Reputatie 5
Badge +3

Ik ging vanuit dat ik op u collega kon  rekenen ,dus blijkbaar dus niet.Voortaan zal ik niet zomaar geloven,ik heb mijn lesje geleerd.Niet geloven in praatjes.

Ook een beetje zelf reflectie denk ik. Het ligt zeker niet alleen aan KPN maar ook toch wel een stukje aan uzelf? U zou beter moeten weten als ondernemer dat je overeenkomsten goed moet doorlezen.

Ja klopt ,dat zal ik voortaan zeker doen.

Reageer