Beantwoord

Opnemen telefoongesprekken

  • 29 januari 2019
  • 8 reacties
  • 337 keer bekeken

We willen onze telefoongesprekken opnemen. Biedt KPN1 daarvoor mogelijkheden?
Of zijn er andere mogelijkheden om onze gesprekken op te nemen?
icon

Beste antwoord door Mohammad 6 februari 2019, 16:06

Bij KPN hebt u de gespreksopname optie waarbij gespreksopnames worden bewaard voor 90 dagen (€5,00) of 360 dagen (€10,00). De prijs is per licentie per gebruiker, dus voor elk telefoonnummer kan dit apart aangevraagd worden. Als supervisor kunt u dan vanuit de beheer portaal de opneemfunctie starten of stoppen. De opgeslagen gesprekken kunt u downloaden voor eigen archief.

Hier vindt u onderaan de pagina de 'Usersguide' voor Gespreksopname onder:
Gespreksopname en uitleg Vast Bellen bij KPN EEN MKB
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @BioBoer,

@marvinh heeft een handige handleiding gemaakt die hij in deze topic deelt. Op pagina 16 vindt u informatie over het opnemen van gesprekken via de MijnGesprek app. 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Beste @BioBoer ,

De handleiding die @Mohammad aangeeft kunt u inderdaad gebruiken voor het instellen van de gespreksopname instellingen. Echter heeft u deze instellingen pas op het moment dat u ook een gespreksopname licentie actief heeft op uw profiel.

Gebruikt u KPN EEN via KPN rechtstreeks of heeft u een KPN EEN Business Excellence Partner?
Dankjewel voor het antwoord.
Als ik de handleiding goed begrijp heb ik een gespreksopname licentie nodig. Waar kan ik die vinden?
Reputatie 4
Badge +2
Beste @BioBoer ,

Dat klopt, u heeft hiervoor gespreksopname licenties nodig. Die kunt u bestellen via uw Business partner indien u KPN een via een partner heeft of rechtstreeks bij KPN indien u geen Business Partner heeft.
Ik heb KPN1 rechtstreeks van KPN. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd maar ik heb op de website van KPN geen mogelijkheid kunnen ontdekken om de gespreksopname licentie te bestellen.
Kunt u mij wegwijs maken?
Reputatie 4
Badge +2
@Mohammad; Kan jij hiermee helpen?
Reputatie 5
Badge +5
@marvinh, bedankt voor het meekijken.

@BioBoer, dit kan ik uiteraard voor u in orde maken. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, klantnummer, voorletters, achternaam en geboortedatum ter verificatie?
Reputatie 5
Badge +5
Bij KPN hebt u de gespreksopname optie waarbij gespreksopnames worden bewaard voor 90 dagen (€5,00) of 360 dagen (€10,00). De prijs is per licentie per gebruiker, dus voor elk telefoonnummer kan dit apart aangevraagd worden. Als supervisor kunt u dan vanuit de beheer portaal de opneemfunctie starten of stoppen. De opgeslagen gesprekken kunt u downloaden voor eigen archief.

Hier vindt u onderaan de pagina de 'Usersguide' voor Gespreksopname onder:
Gespreksopname en uitleg Vast Bellen bij KPN EEN MKB

Reageer