Vraag

Overstap naar VOIP

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

Wij hebben een KPN EEN MKB internetaansluiting. De telefonie hebben we nu ondergebracht bij een andere aanbieder via VOIP. We willen de VOIP nu ook via het KPN abonnement laten lopen, uiteraard met behoud van de bestaande nummers.  

Hoe laat ik dat vlekkeloos verlopen? Dagen zonder telefoon is geen optie. Wordt de VOIP door KPN ingesteld en hoef ik alleen de toestellen in te prikken? Of moet er op locatie ook van alles worden geregeld? Zo ja, komt daar dan een monteur voor? De toestellen bestellen we bij KPN.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @JaapDF welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Mooi om te lezen dat u met de telefonie naar ons wil komen. Uiteraard kunnen wij dit verzorgen. Bent u bij de huidige provider buiten contract? 

Stuur mij een privé bericht met uw KPN EEN MKB klantnummer, postcode/huisnummer en de laatste 3 cijfers van het gekoppelde IBAN. 

Graag ontvang ik ook de telefoonnummers die u wil overzetten. Ik ga dan eerst met mijn KPN EEN collega's bespreken wat de opties zijn en kom daarna weer bij u terug.

Hartelijk dank voor de reactie, inmiddels ben ik ook gebeld door de helpdesk (die eerst aangaf dat een reactie tot 10 dagen kon duren). Ik kan weer even voort. 

Groet,

Jaap

Reageer