Hallo iedereen,
Hierbij mijn vraag wij hebben op kantoor een kpn een mkb pakket met telefooncentralle hier hangt momenteel 4 vaste yealink toestellen aan en een set van panasonic draadloos met 3 toestellen.
onlangs hebben wij 3 nieuwe yealink toestellen besteld die de plaats van de panasonic gaat vervangen.
in de 4 al aanwezige yealink toestellen kom ik niet binnen via de web interface inlog gegevens alles geprobeerd lukt niet.
de 3 nieuwe toestelen instellen en registreren lukt ook niet geen sip server host gegevens bekend .
Kan iemand mij de weg wijs maken met hoe ik de panasonic toestelen kan vervangen door de nieuwe yealink en hoe deze geregistreed moet worden.
teven hoe achterhaal ik de web interface inlog gegevens van de 4 al aanwezige yealink toestellen.
Beste antwoord door Matthew
Goedemiddag
Allereerst excuus voor de verlate reactie. Per abuis is dit topic over het hoofd gezien, vandaar dat er nu pas een reactie komt.
Vanuit uw vraag begrijp ik dat u 3 Panasonic toestellen wilt vervangen door 3 Yealink toestellen, heeft u deze toestellen ook via KPN aangeschaft?
En heeft u ook al contact gehad met de servicedesk van KPN EEN om de toestellen aan te melden/configureren?