Vraag

signaal glasvezel

  • 18 October 2019
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Beste KPN,

Wij zijn een winkel aan het opstarten waarbij internet uiteraard een vereiste is. 

De vorige huurders hebben via glasvezel internet gehad. Ik heb alle door jullie geleverde materiaal aangesloten maar het lampje "glas" brand nog niet. Kunnen jullie hier op afstand signaal opzetten zodat we aan de slag kunnen?

Hartelijke groet,

Bart.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Welkom op het zakelijke KPN Forum! 

 

Het kan zijn dat de glasvezel nog niet opgeleverd is maar dat je wel alvast het installatiepakket hebt. 

 

Heb je toevallig al je klantennummer in je profiel ingevuld? Dan kan een KPN Moderator kijken naar de status van de order:

https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi@Qurobulo ,

 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Als ik het goed begrijp hebben jullie dus besproken dat jullie het contract en de internetverbinding van de oude eigenaar overnemen, toch? Is hier een contractovername voor opgestart?

Inmiddels eindelijk contact gehad met de juiste persoon binnen KPN. Helaas nog geen internet voordat onze winkel gaat openen maar we hopen op een oplossing vanuit kpn waardoor de opening door kan gaan. Bedankt voor het meedenken 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Qurobulo 

 

Goed om te horen dat er contact is geweest. Als ik hierbij kan ondersteunen of als u nog andere vragen hebt, geef maar een gil! 

Reageer