Op 15 juni was er een landelijke storing op KPN EEN. Waarom was er niets op jullie site te vinden en waarom waren alle 0800 nummers uit de lucht? Ik heb een klacht ingediend. Afgelopen vrijdag was de dag voor een van de drukste dagen per jaar in mijn winkel. Ik was telefonisch niet bereikbaar voor bestellingen dus heb veel omzet misgelopen. Ook werkte mijn pin niet tijdens de storing. Ik kom niet in aanmerking voor compensatie. Ik vraag me echt af waarom ik KPN EEN heb genomen gezien alle problemen die ik al heb vanaf het begin. Het ergste nog, de standaard mail die ik krijg en geen enkele excuses voor alles!
------
Geachte heer / mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht 1-8867442..... kan ik u mededelen dat er inderdaad een paar landelijke storingen zijn geweest.
U kunt hier een vergoeding voor aanvragen via onze website.
Misgelopen omzet wordt niet door KPN vergoed.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Medewerker Servicedesk KPN ÉÉN MKB
0800-0410
servicedesk-me@kpn.com
Beste antwoord door marvinh
Beste @Douwe ,
Misschien een tip in geval van een extra stukje bescherming; Het is in combinatie met KPN ÉÉN ook mogelijk om een 4G backup te realiseren, zodat indien de verbinding wegvalt uw internet en pin terminals blijven werken. Niet dat dit de schade en ergernis oplost die u heeft gehad, maar misschien wel een extra oplossing voor de toekomst
Bekijk origineel
Misschien een tip in geval van een extra stukje bescherming; Het is in combinatie met KPN ÉÉN ook mogelijk om een 4G backup te realiseren, zodat indien de verbinding wegvalt uw internet en pin terminals blijven werken. Niet dat dit de schade en ergernis oplost die u heeft gehad, maar misschien wel een extra oplossing voor de toekomst
