Beantwoord

Storing Telefoon, Internet, Betaalautomaat

  • 17 november 2017
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Sinds dinsdag ochtend ligt er alles uit, zomaar..... waarschijnlijk is de experia box v10 weer kapot, Vorig jaar ook al ineens. De volgende dag zou de monteur, komen, Tuulijk geen monteur na weer bellen en lang wachten komt de monteur, ach volgende week maandag... om een lang verhaal kort te maken, Dit is toch geen service. Onze klanten kunnen niet bellen naar de zaak om hun bestelling door te geven, etc. Heeft iemand goede ervaringen met een andere telefoonmaatschappij. Groet Monique
icon

Beste antwoord door Ankersmit 26 november 2017, 22:47

Beste Mohammad, inmiddels is de storing na negen dagen verholpen, de monteur had het binnen 1 minuut opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Ankersmit, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Aller eerst excuses voor de late reactie. Dit bericht was ertussen uit geglipt en zie ik nu pas doordat u gereageerd had op de vergelijkingsblog. Ik kijk graag met u mee hoe we dit z.s.m. alsnog kunnen oplossen. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode en huisnummer?
Beste Mohammad, inmiddels is de storing na negen dagen verholpen, de monteur had het binnen 1 minuut opgelost.

Reageer