Wij hebben een Panasonic basis station KX-TGP600 en Panasonic KX-TPA65 telefoon
Wij hebben onze telefoonlijst geupload via de dashboard van KPN één Beheer en de namen en nummers zijn daar ook zichtbaar. Maar op het Panasonic KX-TPA65 telefoon lukt het maar niet de nummers terug te vinden. Volgens de KPN installateur moet je de stekker van de basisstation even er uit halen en weer aansluiten, er was geen ander manier, maar dit heeft niet gewerkt. Het enige wat ik in de Panasonic handleiding terug kan vinden is
Het is mij verder niet gelukt om op alle KPN één support pagina's iets hierover te vinden. Wel hoe je het moet gebruiken als het werkt maar niet hoe je het werkend krijgt. Ik heb deze vraag ook al een week geleden gemaild naar kpn support maar nog geen reactie.
Beste antwoord door Henk Jan Buchel
Beste Rashid,
Het probleem is eindelijk opgelost!
Kennelijk had de monteur een "@" gebruikt in de password van het systeem waardoor de problemen werden veroorzaakt. Dit is nu opgelost.
Verder heb ik gevonden dat naast de dashboard je ook de Panasonic telefoons kunt benaderen via de web interface. Deze vindt door het adres 192.168.1.69 in je netwerk op te zoeken. Volgens Panasonic kun je dan inloggen met gebruiker "admin" en password "password" maar klopt niet. Ik kreeg van jullie technisch hulp een cijfer code en toen kon ik wel inloggen. Dit is belangrijk omdat als je nummer herkenning wil dan moet je telefoonboek in het toestel zelf worden opgeslagen. Het is dus niet genoeg om het in je extern telefoonboek te hebben. Met de Panasonic web interface kun je in ieder geval een bestand uploaden waardoor dit niet handmatig moet. Ik geef dit maar door zo dat jullie dit ergens kunnen plaatsen dat makkelijker vindbaar is voor de volgende klant.
Met vriendelijke groet,
Henk Jan
Bekijk origineel
Het probleem is eindelijk opgelost!
Kennelijk had de monteur een "@" gebruikt in de password van het systeem waardoor de problemen werden veroorzaakt. Dit is nu opgelost.
Verder heb ik gevonden dat naast de dashboard je ook de Panasonic telefoons kunt benaderen via de web interface. Deze vindt door het adres 192.168.1.69 in je netwerk op te zoeken. Volgens Panasonic kun je dan inloggen met gebruiker "admin" en password "password" maar klopt niet. Ik kreeg van jullie technisch hulp een cijfer code en toen kon ik wel inloggen. Dit is belangrijk omdat als je nummer herkenning wil dan moet je telefoonboek in het toestel zelf worden opgeslagen. Het is dus niet genoeg om het in je extern telefoonboek te hebben. Met de Panasonic web interface kun je in ieder geval een bestand uploaden waardoor dit niet handmatig moet. Ik geef dit maar door zo dat jullie dit ergens kunnen plaatsen dat makkelijker vindbaar is voor de volgende klant.
Met vriendelijke groet,
Henk Jan