Vraag

toestel admin password Yealink T46S

  • 18 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik wil met mijn net opgeleverde Yealink T46S tevens de CTI opties gebruiken, en ook verder zelf kunnen beheren (zoals knoppen instellen, achtrgrond etc). Ik kan het toestel op nummer vinden in de Telefooncentrale instellingen van KpnEen. Moet ik het wachtwoord instellen bij de toesteldropdown -> Toestelinstellingen, onder Mac-adres (veld Toestelconfig wachtwoord?
Het standaard wachtwoord admin pakt het toestel namenlijk niet, en ik ben bang dat als ik het toestel een factory reset geef dat ook de configuratie voor Kpn Een weg is.
Of moet ik het admin-toestel wachtwoord ergens anders opvragen? Je zou het bij de aflevering verwachten, maar helaas....

2 reacties

KPN heeft het wachtwoord gewijzigd. Zodat de klanten zelf niet kunnen rommelen. Ook het telefoonboek moet je instellen via de beheerpagina van KPN, terwijl het telefoonboek in het toestel zelf veel uitgebreider is met allerlei sub groepen.
Ik zit hier met een W56H waar ik graag iets aan wil wijzigen, maar er zit ook een door KPN ingevulde Pincode op.
Het blijkt dat een verzoek aan servicedesk-me@kpn.com om de pc-interface van het gekochte toestel vrij te geven, uiteindelijk, voldoet, ze voeren dan van afstand een aanpassing uit zodat je de web-interface van je toestel kunt gebruiken. (ik heb wel meer dan een uur in de wacht moeten staan en ben tig keer doorverbonden om dit boven tafel te krijgen). Tip: je standaard pw is je klantnummer

Reageer