Beantwoord

TPA60 afmelden van TPG600

  • 5 juni 2018
  • 5 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik probeer een defecte TPA60 van de TPG600 af te melden, via een andere TPA60.
Via Menu, Systeeminstellingen, H/set annuleren.
Na keuze van de handset en OK zegt hij gedurende één seconde "Uitvoerend".
De handset is echter niet verwijderd.
Aangezien er acht op zitten, kan ik ook geen nieuwe toevoegen.
icon

Beste antwoord door marvinh 6 juni 2018, 10:47

Beste @bertojansen,

Dit zou inderdaad de juiste procedure moeten zijn voor het verwijderen van de handset. Vreemd dat dit niet werkt. Het is misschien een standaard oplossing, maar zou je de zender (TPG600) kunnen resetten (stroom eraf halen)?
Wat ook mogelijk is dat de handset configuratie wordt geforceerd vanuit de Hosted KPN ÉÉN Centrale, Heeft u KPN ÉÉN via KPN direct of via een Excellence partner?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste @bertojansen,

Dit zou inderdaad de juiste procedure moeten zijn voor het verwijderen van de handset. Vreemd dat dit niet werkt. Het is misschien een standaard oplossing, maar zou je de zender (TPG600) kunnen resetten (stroom eraf halen)?
Wat ook mogelijk is dat de handset configuratie wordt geforceerd vanuit de Hosted KPN ÉÉN Centrale, Heeft u KPN ÉÉN via KPN direct of via een Excellence partner?
Reputatie 1
Badge
Beste @marvinh,

Bedankt voor de tip. Ik had de TPG al wel herstart via de TPA, maar de stroom eraf halen is anders.
Het afmelden en aanmelden ging toen goed.
Ik heb KPN Een direct van KPN.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi @bertojansen,

Ik begrijp dus dat na een herstart van het basisstation het afmelden van de handset goed is gegaan? 🤹🏾
Reputatie 1
Badge
Marvin,

Ja, herstarten door spanningsloos maken.
Niet via "Systeeminstellingen, Herstart (Basis)" op de TPA. Dat is blijkbaar een wat zachtere herstart.
Reputatie 4
Badge +2
@bertojansen,

Goed om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer