Vraag

Verkeerde facturen

  • 11 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Goedemiddag,

Al maanden ben ik met diverse onderdelen binnen KPN bezig om correcte facturen te krijgen voor ons bedrijf. Ik heb gesproken met de Servicedesk, de klant regisseur, de klant adviseur, maar niet alleen is de fout na 4 maanden nog steeds niet hersteld, KPN blijf ook gewoon maandelijks de verkeerde bedragen incasseren (via automatische incasso). Het teveel afgeschreven bedrag overstijgt inmiddels de 10.000 euro en tot op heden heb ik nog niet het vertrouwen dat dit opgelost gaat worden. Ik ben dus naarstig op zoek binnen KPN naar 1 aanspreek punt die dit voor ons gaat oplossen.

Ik weet niet of dit wordt herkend, maar alle hulp is welkom om dit op te lossen.

Bart

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @BartCavero, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Aller eerst excuses voor de late reactie. Dat klinkt inderdaad als een uiterst vervelende situatie, ik kijk graag mee voor een oplossing. Zou u mij in een privégesprek uw bedrijfsnaa, postcode, huisnummer, klantnummer en ter verificatie uw geboortedatum willen toesturen?

Reageer