Ik wil graag mijn zakelijke mobiel verlengen en krijg de melding dat kpn mijn gegevens niet kan verwerken.
ik kan alles invullen tot het laatst maar het formulier versturen doet hij niet en dit is nu al 3 dagen het geval
abbonement verlengen
Bedankt voor het invullen van het klantnummer. Ik heb het account voor u gecontroleerd en zie dat het mobiele abonnement inderdaad te verlengen is.
Ik kan voor u proberen de verlening direct in het systeem door te voeren, wellicht dat dit wel succesvol werkt. Had u er al over nagedacht welk abonnement u wilde gebruiken.
Als u wilt kunt u ook het gekozen abonnement in een privé bericht naar mij toesturen zodat we daar het een en ander nog kunnen doornemen voordat de verlening ingevoerd wordt.
Dat heb ik zojuist gedaan ik hoor graag van u
mvg wendy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.