Vraag

abbonement verlengen

  • 3 November 2019
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik wil graag mijn zakelijke mobiel verlengen en krijg de melding dat kpn mijn gegevens niet kan verwerken. 
ik kan alles invullen tot het laatst maar het formulier versturen doet hij niet en dit is nu al 3 dagen het geval


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedendag @Wendy1981, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Ik kijk graag voor u wat er aan de hand is. Zou u voor mij het mobiele klantnummer willen invullen in uw forum profiel. Dan kan ik voor u de gegevens erbij halen om de status te achterhalen.

Dat heb ik zojuist gedaan ik hoor graag van u

 

mvg wendy

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt voor het invullen van het klantnummer. Ik heb het account voor u gecontroleerd en zie dat het mobiele abonnement inderdaad te verlengen is.

Ik kan voor u proberen de verlening direct in het systeem door te voeren, wellicht dat dit wel succesvol werkt. Had u er al over nagedacht welk abonnement u wilde gebruiken.

Als u wilt kunt u ook het gekozen abonnement in een privé bericht naar mij toesturen zodat we daar het een en ander nog kunnen doornemen voordat de verlening ingevoerd wordt.

Reageer