Afkoopsom bij overstap van zakelijk naar privéabonnement

  • 16 June 2020
  • 2 reacties
  • 181 keer bekeken

Mijn zakelijk mobiel abonnement is overgezet naar privé mobiel abonnement. Op het laatste factuur wordt een afkoopsom in rekening gebracht.
Ik heb voldaan aan alle voorwaarden en het contract netjes uitgediend. T
Afglopen maand gebeld met de klantenservice en een toezegging gehad dat deze word gecrediteerd op de nieuwe factuur.
Inmiddels de nieuwe factuur ontvangen, zonder de toegezegde credit en tevens nog eens 3 nieuwe afkoopsommen in rekening gebracht gekregen.
Zojuist dus weer gebeld met de klantenservice (na ruim 30 minuten en 3 personen verder) blijkt er een groot onwil te heersen en word er gewoon gezegd dat ze niks terug kunnen vinden en dat er ook niks word gecrediteerd.
“Ja het is erg druk op de klantenservice en klachten kunnen niet telefonisch worden doorgegeven”, kreeg ik te horen toen ik Brendan (persoon 3) aan de telefoon kreeg.
 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Anne Latupeirissa , 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan mij goed voorstellen dat het vragen oproept als u het contract uitgediend heeft en vervolgens bent overgestapt naar een consumenten abonnement. Natuurlijk duik ik hier graag in en zoek uit wat er gebeurt is. 

Ik zie in uw profiel het klantnummer van het zakelijk account staan. Hier staat echter meerdere aansluitingen onder. Wilt u mij een privébericht sturen met daarin uw mobiele telefoonnummer? En begrijp ik goed dat u naast de afkoopsom voor uw aansluiting ook een afkoopsom voor 3 andere nummers heeft gekregen? Welke telefoonnummers zijn dit? 

 

Hi @Rick S.,

Bedankt voor jouw reactie!
Je hebt zojuist een privé bericht van mij ontvangen. :-)

Groet,
Anne

Reageer