Vraag

contractovername

  • 3 May 2022
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik ben al 3 maanden bezig met een zakelijke contractovername. Ik heb mij zaak verkocht en wil het nummer overbrengen naar de nieuwe BV. Ik heb hier alle benodigde formulieren voor ingevuld en ingediend. Sindsdien is het stil. Ik heb al een paar keer gebeld met de klantenservice, dan kunnen  ze de aanvraag niet vinden of hij ligt bij een andere afdeling. Al 2 keer is me verteld dat ik door de persoon die de overname behandeld teruggebeld zou worden, maar dat gebeurt niet. 

Als degene die mijn bedrijf overgenomen heeft stopt met het betalen van de facturen ben ik zometeen mijn nummer kwijt.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @arjon,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan mij goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over de overname. Ik ga graag op onderzoek uit om duidelijkheid te scheppen. Ik wil je allereerst vragen om het klantnummer van het betreffende abonnement in jouw forumprofiel in te vullen. 

Daarnaast ben ik benieuwd wie de huidige contractant en de nieuwe contractant is en of je naar aanleiding van het invullen van het contractovername formulier wel een bevestiging ontvangen hebt. 

Ik hoor het graag! 

Goedemorgen,

ik heb je de gegevens gestuurd.

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor de gegevens! 
Ik ben aan de hand van dit klantnummer het systeem in gedoken en daar kom ik een KPN EEN Excellence pakket tegen op naam van de Dierenkliniek. Dit is een pakket met 2 mobiele aansluitingen en staat geregistreerd op de Crunershof. Klopt het dat het om dit pakket gaat? En op welke manier of via welke pagina heb je de contractovername ingediend? 

Dit is inderdaad het juiste contract. Ik moest online een formulier invullen ondertekenen en retour sturen

Reputatie 7
Badge +6

Oke, bedankt voor de toelichting! 
Ik heb gekeken, maar ik kan tot zo ver geen contractovername bij ons vinden. Daarnaast is het zo dat de KPN EEN Excellence abonnementen niet direct bij ons in beheer zijn. Dit zijn namelijk pakketten die via een business partner lopen. In dit geval is het pakket in beheer bij Teletronics (staat ook boven op de factuur) en dat betekent dat zij jullie aanspreekpunt zijn. 

De contractovername moet daarom ook bij de business partner ingediend en verwerkt worden. Ik adviseer je daarom om contact op te nemen met Teletronics

Reageer