Vraag

foutmelding tekenbevoegd aanvraag sim only

  • 16 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 259 keer bekeken

k probeer 2 sim only abonnementen aan te vragen. Deze moeten op naam van onze BV. Echter als ik deze invoer bij de aanvraag, dan word gevraagd naar de achternaam. Zodra ik deze invoer dan word er vermeld dat ik niet teken bevoegd ben (terwijl dit wel het geval is).
Als ik onze holding gebruik als tenaamstelling dan lukt het wel. Echter wil ik de aanvraag op een andere BV.
Hoe kan ik dit oplossen?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedemiddag Rob, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even met u mee. Welke sim-only abonnementen wilde u aanvragen?

Stuur mij een privé bericht met daarin het klantnummer van het account (BV.) waaronder de abonnementen moeten komen.
Samen met de laatste 3 cijfers van het IBAN en je geboortedatum.

Dan zoek ik uit wat de mogelijkheden zijn.
Mark. Dank je. Ik stuur je even een prive bericht
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Als ik een abonnement probeer te verlengen, krijg ik dezelfde melding terwijl er sinds afsluiten van dat abonnement aan onze KVK gegevens niets is veranderd.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @enappsysbv ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Natuurlijk erg frustrerend als u tegen een dergelijke foutmelding aanloopt. @Mark L. is op dit moment van vakantie aan het genieten, dus ik neem het even van hem over.

Ook aan u de vraag om mij een privébericht te sturen. Ik ontvang graag het betreffende mobiele telefoonnummer, het klantnummer. uw voorletters en achternaam en uw geboortedatum. En natuurlijk ben ik ook erg benieuwd welk abonnement u gekozen heeft en of daar een nieuw toestel bij besteld moet worden ☺

Reageer