Vraag

Geen reactie op klacht KPN zakelijk over facturen

  • 12 november 2020
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Op 30 oktober heb ik, na veelvuldig contact met KPN via chat en telefoon, een klacht ingediend, omdat al het eerdere contact met KPN medewerkers helaas geen resultaat opleverde..

In de bevestiging die ik ontving van het indienen van de klacht, staat dat KPN binnen 5 werkdagen reageert. Echter, het is nu 12 november en ik heb nog reactie ontvangen. Ik kan ook niet reageren op het e-mailadres. 

Klantvriendelijk is het allemaal niet! Dan druk ik me nog mild uit. Wanneer gaat er alsnog iemand op onze klacht reageren?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @MaasWonen

Welkom op het zakelijk KPN forum! Bedankt voor het delen van uw verhaal. Als ik het goed begrijp hebt u op 30 oktober een klacht ingediend en tot op heden niks erover gehoord. Excuses daarvoor!

Ik zoek graag uit of uw klacht op de juiste afdeling terecht is gekomen. Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode + huisnummer, naam contractant en ter verificatie uw klantnummer? Dan ga ik op onderzoek uit.

Reageer