Beantwoord

Sim kaart nog niet geactiveerd

  • 8 August 2022
  • 9 reacties
  • 66 keer bekeken

beste,

 

vorige week heeft mijn werkgever contact met u gehad ivm het activeren/koppelen van mijn sim kaart.

de nummer portering vanuit mijn vorige werkgever(provider) is reeds goedgekeurd. echter was er bij het koppelen door kpn iets niet correct gegaan. Zojuist gekeken of mijn simkaart reeds geactiveerd was, maar dit is nog steeds niet het geval.

 

het betreft hier klantnummer 0140478272 / order nummer 00702397

mijn sim kaart nummer is 8931081621101208505

kunnen jullie dit nakijken, en de simkaart activeren ?

icon

Beste antwoord door Rick S. 10 August 2022, 15:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @jacco_kloens,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik heb de bestelling opgezocht en samen met de order regisseur doorgenomen. De portering van het mobiele nummer wordt afgewezen. In het porteerverzoek moeten wij het klantnummer van het abonnement bij de huidige provider doorgeven. Het klantnummer wat nu gebruikt is klopt niet en daarom is de portering nog niet goedgekeurd. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met de provider waar het nummer nu nog zit en te vragen welk klantnummer er bij het porteerverzoek gebruikt moet worden. Als je het juiste klantnummer hebt ontvang ik deze graag in een privébericht en laat ik het porteerverzoek opnieuw indienen. Als de portering goedgekeurd en afgerond is wordt de nieuwe KPN simkaart automatisch geactiveerd. 

Privé bericht verstuurd

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Jacco, 

Ik heb het privébericht ontvangen. Dankje! 
De order regisseur heeft gistermiddag opnieuw een porteerverzoek ingediend met het lange klantnummer wat je stuurde. Ik heb het net gecheckt en het porteerverzoek is wederom afgewezen met de melding dat het klantnummer niet klopt. Heel vreemd! 

Wat is het klantnummer dat op de facturen van dit abonnement bij T-Mobile vermeld staat? 

Natuurlijk kan je dit ook even checken bij T-Mobile zelf. Hierbij kun je ook aangeven dat het klantnummer wat we nu gebruikt hebben volgens mijn collega te lang is. 

Goede morgen.

het klantnummer dat op de factuur staat is 5.10006.00.00.100047

ik probeer t-mobile te bellen, maar wachttijd is daar vrij lang helaas.

 

kopie van contract gegevens:

 

Contract

 

Mijn contractgegevens

Mobielnummer

0634659935

Klantnummer

5.10006.00.00.100047

 

 

dit is het bericht dat ik heb ontvangen mbt d euitpertering:

 

evestiging uitportering, incident: 33558

Inbox

default-user=s40-p

duravermeer@cloudseven.nl

vr 15 jul. 14:09

 

aan mij, e.kroesbergen

Stuur deze mail naar: jvmstruik@gmail.com
------------------------
Beste Struik, J.,

Wij hebben T-Mobile opdracht gegeven om uw mobiele nummer vrij te geven voor overname.
Zie antwoord van T-Mobile:

Hiermee bevestig ik dat het volgende telefoonnummer klaar staat om uit te porteren:
Nummer: 0634659935
Klantnummer: 5.10006.00.00.100052

Vanaf vandaag kunt u bij uw nieuwe provider de nummer portering aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Dura Vermeer Helpdesk Mobiele Telefonie
Lauro Relenas
+31 79 363 4271
duravermeer@cloudseven.nl

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor het doorsturen van deze documentatie Jacco!
Ik ben weer aan de slag gegaan en mijn vermoeden is dat het nu vastgelopen is op de puntjes in het klantnummer. Er is vanochtend wederom een nieuw porteerverzoek ingediend en ik heb nu goede hoop dat het goed gaat komen. 

Natuurlijk blijf ik het in de gaten houden 😉

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Jacco, 

Ik heb net weer gekeken en voor zover ik kan zien is de portering nu goedgekeurd. 
Er is ook een mail mbt de activatiedatum verstuurd naar het bij ons bekende info mailadres.. 

Goede morgen,  dan ga ik even op zoek naar iemand die in die mailbox kan (zal info@kloens.nl zijn) diegene die deze normaal beheert is op vakantie namelijk.

of kan jij zien wat de activatie datum is ?

 

Jacco Struik

Reputatie 7
Badge +6

Hey Jacco, 

Als ik het goed begrepen heb is de activatie (en dus de porteer) datum 23-08. 
Deze datum is ook terug te vinden in MijnKPN Zakelijk. 

Reageer