goeiedag,
ik heb in 4-2-2014 een abbonement met toestel afgesloten voor 2 jaar lang.
echter is het bedrag ongewijzigd gebleven tot 26-8-2020 ( bedrag is zelfs opgelopen tot 70 euro p/m )
per 26-8-2020 mijn toestel bijna afbetaald zijn ( en per dan betaal ik alleen nog voor sms'jes MB's en minuten.
hier wat in de email staat : ook moest ik vooraf het abbonement een aanbetaling doen op het toestel.
ik heb het contract terug gevonden waarop staat dat het voor een abbonement geld voor 2 jaar inclusief een samsung galaxy s4 4g, black mist.
nu is het maanbedrag tot die tijd ongewijzig gebleven en verhoogd t/m 70p/m
1 van de collega's van het callcenter heeft mij er op geattendeerd dat ik dus een flinke creditatie tegoed heb.
vervol;gens 8 weken verder na meerdere beloften terug gebeld, te worden meerdere klachtenformulieren,
er werd mij 200 euro geboden omdat ze het vervelend voor me vonden.
ik heb vanaf 4-2-2014 t/m 26-8-2020 voor een toestel betaald wat in mijn factuur als 1 bedrag werd vermeld met het abbonement zelf, pas in 2020 koppelen jullie dat toestel los.
graag wil ik hier iemand over spreken die hier wel verstand van heeft, ipv een antwoord van ja je had maar moeten verlengen met sim only, wat totaal niet aansluit bij mijn klacht?!
ik heb deze email nog, ik heb het contract van 2014 nog voor mij wat door het business centrum in groningen is meegegeven en ik heb de afgelopen facturen ook bewaard.
wordt steeds afgekapt dat dit voor zakelijke klanten niet geld als ik nu consument was dan kreeg ik het geld wel terug.
ik vind dit nergens op slaan we zijn 8 weken verder, ik wil op advies van een callcenter medewerker, het geld vanaf dat het toestel is afbetaald terug hebben.
06-30070682
Voortaan betaalt u apart voor uw toestel en abonnementU betaalt nu maandelijks 1 bedrag voor uw toestel en abonnement. Bij de nieuwe KPN EEN MKB abonnementen is dit gesplitst. Zodra u uw mobiele toestel hebt afbetaald, betaalt u alleen nog voor de MB's, sms'jes en minuten. |