Vraag

Van prive naar zakelijk omgezet met hetzelfde emailadres - inlogproblemen

  • 6 januari 2021
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Dag allen,

Ik heb begin december een zakelijk mobiel abonnement afgesloten bij KPN. Ik had een consumenten abonnement. Mijn 06 nummer heb ik meegenomen naar mijn zakelijke abonnement. Het emailadres van mijn abonnement is hetzelfde gebleven. 

Ik loop er nu tegenaan dat ik niet kan inloggen op zakelijk mijnKPN. In de zakelijke omgeving word ik steeds omgeleid naar de privé omgeving van KPN, omdat kennelijk mijn emailadres daar nog geregistreerd staat. Ik kan nu niet bij mijn facturen en zaken regelen voor mijn zakelijk abonnement. Wat is hier een oplossing voor? Dank!


5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @maartendev ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 

Ik kan mij goed voorstellen dat u via MijnKPN bij uw facturen en abonnementsgegevens wilt kunnen. Natuurlijk help ik u graag om dit op te lossen. In dit geval bepaalt het soort abonnement dat u heeft van welke omgeving u gebruikt kan maken. Onze Kleinzakelijk Mobiel abonnementen worden namelijk in MijnKPN (die ook voor particulier gebruikt word) geregistreerd. 

Ik wil u vragen om het klantnummer van uw mobiele aansluiting in uw forumprofiel toe te voegen en mij vervolgens een seintje te geven. Ik controleer dan in welke omgeving uw aansluiting geregistreerd dient te worden. 

Ik heb je een berichtje gestuurd en mijn klantnummer aan mijn profiel toegevoegd. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi Maarten, 

Bedankt voor het privébericht! 
ik heb het abonnement erbij gezocht en zie dat u een Kleinzakelijk Hussel Mobiel abonnement heeft. Deze abonnement komen oorspronkelijk voort vanuit onze particuliere abonnementen en daarom moeten de Kleinzakelijk Hussel Mobiel abonnement ook aan de particuliere MijnKPN omgeving gekoppeld worden en niet aan MijnKPN Zakelijk. Dat is dus ook de reden waarom u steeds wordt doorgeleid naar de particuliere MijnKPN omgeving. Via deze omgeving kunt u het mobiele abonnement koppelen en vervolgens krijgt u toegang tot de facturen en abonnementsgegevens. 

hoe kan ik deze abonnementen koppelen? In die omgeving zie ik momenteel alleen 3 oude facturen van eerder vorig jaar. 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag, 

Als u bent ingelogd in de MijnKPN omgeving kunt u op de ‘Overzicht pagina via de  ‘Mist u hier een abonnement? Voeg hem toe’ knop het abonnement toevoegen.. Vervolgens vult u het mobiele nummer in en dan krijgt u een verificatiecode toegestuurd. Aan de hand daarvan kan het koppelen van het abonnement afgerond worden. 

Reageer