Vraag

Vast & Mobiel functie werkt niet op mijn Iphone SE

  • 6 juni 2017
  • 2 reacties
  • 236 keer bekeken

Beste lezer,

Sinds vandaag ben ik overgegaan van Android naar Iphone. Op mijn werkplek heb ik een vaste telefoon met headset. Op het moment dat ik in de KPN Zapper App onder Mobility de functie "Mobiel" heb ingesteld, en ik word intern gebeld, dan gaat mijn mobiele telefoon over. Op het moment dat ik "Vast & Mobiel" instel gaat mijn vaste telefoon over, maar mijn mobiele telefoon niet. Als ik dan de app open dan zie ik wel dat ik gebeld word, maar mijn mobiele telefoon gaat niet over. (geluid / meldingen)

Wat kan het probleem zijn?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Rutger Akster,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

U heeft dus de doorgaans gevoelige overstap van Android naar Iphone gemaakt. Bent u al gewend aan de omschakeling?

Als ik uw omschrijving lees vermoed ik dat uw nieuwe toestel aan uw KPN EEN pakket gekoppeld moet worden. Voor de zekerheid ga ik dit navragen bij de servicedesk van KPN EEN ;)

Wilt u mij in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, de postcode en huisnummer, naam van de contractant, het klantnummer van KPN EEN en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Rutger Akster,

Ik ben erg benieuwd of alles inmiddels is gelukt?

Mocht u nog onze hulp nodig hebben, helpen we u alsnog graag! In dat geval mag u de gewenste gegevens in een privé bericht sturen naar mijn collega @Rick S.. 🙂

Reageer