Vraag

Wegens administratieve redenen buiten gebruik

  • 22 October 2019
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Hallo,

 

mijn mobiel is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, echter ik heb geen sms ontvangen over betaling. Ik heb nu betaald. Hoe kan ik het weer in gebruik laten stellen?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @John Bus,

 

Hoe hebt u precies betaald? Handmatig overgemaakt, via een iDeal link of via IkBetaalNu op de website?

Het is een zakelijk abonnement, kennelijk kan ik daar niet via de site betalen. Inmiddels heb ik via de chat contact gehad en men zou het in gebruik stellen, is echter nog niet gebeurd.

Ik heb het dus handmatig moeten doen

 

Reputatie 5
Badge +5

Goed om te horen dat het via de chat geregeld is. Het kan even duren voor dat het ook administratief is verwerkt. Heeft collega via chat ook gevraagd om een betalingsbewijs?

Nee, heeft ze niet gevraagd. Tegenwoordig staat het meteen op de rekening bij jullie

Voor 18:00u zou ik weer aangesloten zijn, nog steeds niet helaas

 

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @John Bus,

Excuses voor de late reactie. Is het inmiddels allemaal wel gelukt?

Reageer