Vraag

wisselgesprek

  • 9 januari 2020
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Mijn wisselgesprek werkt al geruime tijd niet meer. Nieuwe simkaart zojuist geïnstalleerd en werkt ook niet. Instelling op telefoon staat goed en ook de optie *43# al geprobeerd. Hopelijk heeft KPN nog een oplossing. 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @karlijn,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan mij goed voorstellen dat u de functie van wisselgesprek weer wilt kunnen gebruiken. Ik help graag om tot de oplossing te komen. Hier heb ik uiteraard wel wat gegevens voor nodig. Ik wil namelijk even checken wat voor abonnement u precies heeft. Ik wil u daarom vragen om het betreffende telefoonnummer en uw klantnummer in uw forumprofiel in te vullen. 

Geeft u mij een sein zodra u het heeft ingevuld? Dan ga ik gelijk voor u aan de slag. 

Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd, maar weet geen klantnummer.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @karlijn ,

Bedankt voor invullen van uw telefoonnummer! 
Ik ben bang dat ik u niet verder kan helpen. Ik zie namelijk dat dit nummer niet meer bij ons is ondergebracht, maar bij een andere provider. Ik heb daarom geen inzage in uw abonnement en kan daarom niet bepalen waarom de functionaliteit wisselgesprek niet werkt. 

Ik adviseer u om een factuur erbij te pakken om te zien waar deze precies vandaan komt. Doorgaans staat daar ook wel een telefoonnummer van de klantenservice op vermeld :wink:

Reageer