Vraag

Wisselgesprek komt niet binnen, instellingen staan goed

  • 17 February 2022
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds kort heb ik een abonnement via mijn werkgever. Nu is het alleen zo dat ik de wisselgesprekken niet binnen krijg. 
Aan mijn instellingen heb ik niets verandert maar nu zie ik geen nadere oproep binnen komen, zie ik ook geen gemiste oproep, alleen een sms dat ik een gemiste oproep heb. Bellen gaat meteen naar voicemail. 

Instellingen staan allemaal goed. Ook de *43# heb ik geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. 

Alvast bedankt voor de hulp! 

Ilse 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Ilse Heek,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
 Ik kan mij goed voorstellen dat het vraagtekens oproept als er niets aan de instellingen is veranderd, maar het toch niet werkt zoals je gewend bent. Aan de hand van het telefoonnummer ben ik op zoek gegaan en ik zie dat het nummer onderdeel is van een grootzakelijk account. Het lastige daarvan is dat ik zelf geen inzage heb in de instellingen bij deze accounts, dus ik kan dit niet goed onderzoeken. Ik denk dat je de vraag het beste neer kan leggen bij de beheerder van de mobiele aansluitingen bij jouw werkgever. Deze persoon heeft namelijk ook een ingang bij de servicedesk en kan daar eventueel een ticket aan laten maken. 

Als de gesprekken direct naar de voicemail gaan lijkt het erop dat er een directe doorschakeling staat ingesteld naar de voicemail. Mijn excuses dat ik je moet doorverwijzen! 

Reageer