Beantwoord

LoRa Sensor verwijderen

  • 27 April 2021
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Hello,

Ik heb een LoraWAN Sensor aan mijn account gekoppeld. aangezien het niet lukte zoals verwacht, heb ik deze proberen te verwijderen om vervolgens opnieuw toe te voegen. Helaas staat de sensor er nog steeds in, en is deze onbruikbaar geworden. Elke keer als ik hierop druk krijg is de foutmelding “Something went wrong when retrieving the Device details.”

Graag alle Sensors van mijn account verwijderen, zodat ik mijn sensor opnieuw kan toevoegen.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Rick S. 30 April 2021, 09:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @stijnmart6 , 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik heb gelijk jouw Things account opgezocht en er zijn een aantal zaken die mij opvallen. Allereerst zie ik 2 accounts op jouw naam naar voren komen. Volgens de overzichtspagina van de accounts zou je in het ene account 3 devices hebben en in de 2e 1 device. De werkelijkheid is echter dat je in het eerste account 1 device hebt staan (en bij het openen van dit device komt de foutmelding) en in het 2e device staan helemaal geen devices. 
 

Ik krijg dus dezelfde foutmelding als ik het device wil verwijderen. Ik vermoed dat het een bug in het systeem is en heb direct een hulpvraag naar de specialisten uitgezet. Zodra ik de terugkoppeling krijg dat het is opgelost en het device verwijderd is hoor je gelijk weer van ons. 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Stijn, 

Ik heb vanochtend nog even gekeken en het probleem lijkt opgelost te zijn. Ik heb nog geen terugkoppeling van de specialisten gekregen, maar de foutmelding verschijnt nu niet meer. Ik wil je daarom vragen om het nogmaals te proberen. Laat je nog even weten of het gelukt is?

Hallo Rick,

 

Het probleem is nu inderdaad opgelost. De sensor staat weer in mijn account en heeft verbinding. 

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. 

 

Met vriendelijke groet,

Stijn

Reputatie 7
Badge +6

Hi Stijn, 

Ik was vrijdag al van mijn weekend aan het genieten toen je jouw bericht stuurde. Goed om te lezen dat het opgelost is en weer werkt. Als je nog andere vragen hebt horen we het natuurlijk graag! 

Reageer