Vraag

Adeunis Lora Test Device komt niet 'online' in KPN Portal

  • 9 February 2018
  • 5 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik ben aan het testen met een LoRa Test device. Ik heb alle gegevens die bij het apparaat zaten ingevoerd maar het apparaat komt niet 'online' op de portal. De testlinks werken ook niet. Wat gaat er mis?

m.v.g.

Marcel Schoemaker

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Marcel1974,

Excuses voor mijn late reactie!
In het weekend werk ik niet en vrijdag was ik al richting huis toen u uw laatste reacties stuurde. Ik heb daarom vandaag pas uw reacties gezien.

Het kan kloppen dat het device niet direct de wijziging en dus het netwerk zag. Nu zijn we weer wat dagen verder en ben ik benieuwd of het inmiddels gelukt is?
Ik zie nog steeds dat het device aan het zoeken is naar het netwerk. Klopt dat nu dan wel? Of duurt dat nog even?
Ah, ok. Heel fijn. We gaan er mee aan de slag!

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Marcel1974,

Bedankt voor de gegevens in het privébericht!
Ik ben op onderzoek gegaan en ik zie dit device naar voren komen. De reden is mij onduidelijk, maar het device kwam met een foutmelding naar voren. Vervolgens heb ik dit aangepast en nu staat het device zoals het hoort in de Portal. Dit zou moeten betekenen dat u nu aan de slag kan en verder kunt gaan met testen 😁
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Marcel1974,

Welkom bij onze IoT Community!
Wat leuk om te lezen dat u met een LoRa oplossing aan het testen bent. Het is natuurlijk minder dat u nu even vastloopt, maar ik help u graag verder 😉

Ik heb in de Developer Portal gekeken en op basis van het mailadres uit uw forumprofiel heb ik uw account gevonden. Ik zie dat u op dit moment 3 devices geregistreerd heeft staan. Wilt u mij in een privébericht de gegevens sturen die u gebruikt heeft? En natuurlijk de DEV_EUI van het device waarmee u wilt testen.

Reageer