Developer device werkt niet meer?
Goedemiddag Heren,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij nog niet verder verdiept heb, maar begrijp ik goed dat de devices inmiddels weer naar behoren werken?
Overigens ontvangt u nu pas een reactie, omdat wij in het weekend niet beschikbaar zijn. Ik weet dat u uw vraag afgelopen vrijdag al geplaatst heeft. Door de drukte voor de kerstdagen zijn wij er toen niet aan toe gekomen. Onze excuses hiervoor!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij nog niet verder verdiept heb, maar begrijp ik goed dat de devices inmiddels weer naar behoren werken?
Overigens ontvangt u nu pas een reactie, omdat wij in het weekend niet beschikbaar zijn. Ik weet dat u uw vraag afgelopen vrijdag al geplaatst heeft. Door de drukte voor de kerstdagen zijn wij er toen niet aan toe gekomen. Onze excuses hiervoor!
Ik heb zojuist van Simpoint begrepen dat er inderdaad een storing is op het KPN LoRaWAN netwerk. In ons geval werken 4 van de 50 devices niet meer: dit gebeurde vrijwel op hetzelfde moment (20-12 om ca. 22:10) op 3 verschillende plaatsen in het land. Ik gok dat er ergens een server achter een load-balancer zijn werk niet goed doet (maar dat is pure speculatie :-)). Ik kan via een paar TTN gateways zien dat de sensoren nog steeds netjes werken. Hoop dat KPN het lek snel boven water heeft en dat ze wat duidelijker communiceren over deze zaken.
@Tim
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.