Beste dhr./mevr.,
Vandaag kwam ik erachter dat de berichten van een LoRa device (Lopy^4) niet meer doorkomen bij onze application server. Er is in de afgelopen 2 weken volgens mij niets veranderd aan de application server, die voorheen wel te bereiken was.
Ik vermoed nu dat het probleem zich daarom in het KPN Developer Portal bevindt óf toch in bij onze application server. Om het probleem te kunnen lokaliseren vroeg ik mij af of jullie uitsluitsel kunnen geven dat er iets is gewijzigd met het doorsturen van de berichten via de KPN Developer Portal. Ook in het kader van de aankomende transitie naar het KPN Things Portal.
Extra informatie die ik nog kan geven is dat als ik een uplink testbericht stuur vanuit het KPN Developer Portal ik de volgende error terugkrijg:
{
Server returned HTTP response code -1
Response info:
Error in sending rest post to developer url https://www.mickas15.dreamhosters.com/php/Listener.php, for device ##############, payloadhex 000000. Error details: com.mendix.modules.microflowengine.MicroflowException 301: Moved Permanently at DevLoRa_UpLink.SendExactLoraMessToDev (CallRest : 'Call REST (POST)') at DeviceMngmt.SendTestUplinkMessage (SubMicroflow : 'SendExactLoraMessToDev') at DeviceMngmt.IVK_SendTestMessage (SubMicroflow : 'SendTestUplinkMessage') Advanced stacktrace:
}
Met vriendelijke groet,
Stefan