Vraag

Geen Uplink

  • 19 juli 2019
  • 2 reacties
  • 455 keer bekeken

Beste,

Sinds enkele dagen probeer ik een device te registeren op het developer LoRa netwerk van KPN, maar als ik in de debugger kijk dan zie ik tot op heden nog geen enkele uplink vanaf het device. Bij status staat overigens wel een groen vinkje.

Ik heb meer dan 24 uur gewacht, daarbij de sensor buiten het gebouw geplaatst om zo problemen met ontvangst uit te te sluiten.

Kunnen jullie eens kijken wat er mis gaat? het betreft een device dat eindigt op: 0000D5F

Thanks!

Rob

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @RobP ,

Natuurlijk zoek ik graag uit wat er nu aan de hand is en hoe dit op te lossen!
Ik heb gezocht op 'RobP' en via het mailadres waarmee u ook hier geregistreerd bent, maar ik heb uw account van de Developer Portal nog niet terug kunnen vinden. Met welke gebruikersnaam en met welk mailadres bent u geregistreerd?

En heeft u ook de volledige DevEUI van dit device?

U kunt deze informatie natuurlijk ook even via een privébericht naar mij sturen 😉
Reputatie 6
Badge +6
Hi @RobP ,

Bedankt voor het privébericht!

Aan de hand van de DevEUI ben ik op onderzoek gegaan en hierbij zag ik de volgende foutmelding naar voren komen:

'A wrong MIC has been detected in a Join request'

Reageer