Vraag

Ontvang geen uplink messages

  • 7 April 2020
  • 1 reactie
  • 577 keer bekeken

Hallo!

Ruim een jaar geleden heeft mijn collega een device aangemeld bij het oude LoRa developer portaal en daarmee succesvol uplink berichten ontvangen.

Ik heb hetzelfde device (EUid 70B3D599300000F1) aangemeld bij het nieuwe LoRa portaal (nadat die in het oude portaal verwijderd is), maar ontvang geen uplink berichten. Vanuit het portaal krijg ik geen enkele informatie waar het mis kan zijn gegaan, dus zouden jullie mij daarbij kunnen helpen?

Bedankt!

Frans


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @fgjvt ,

Daar ben ik dan (eindelijk). Onze excuses dat het zolang geduurd heeft! 
Mijn collega heeft naar dit device gekeken en ziet nog geen berichten van dit device. De registratie van dit device is goed gegaan en afgerond. Dit moet u nu overigens ook in de portal terug zien.  Verder verwijst mijn collega naar de F.A.Q. op onze Docs pagina. Het lijkt er op dat er nu nog iets misgaat in het device zelf. 

De configuratie van het device is in orde. Wij zien dat het device in een groep zit, dat er een geactiveerde decoder is en dat er een plug gekoppeld is. Wat dat betreft moet het dus helemaal werken.  

Reageer