Hallo,
Ligt het KPNThings platform eruit? Ik krijg al 12 uur dit bericht:

Graag hoor ik wat het probleem is, hoe en wanneer dit opgelost wordt.
Hallo,
Ligt het KPNThings platform eruit? Ik krijg al 12 uur dit bericht:
Graag hoor ik wat het probleem is, hoe en wanneer dit opgelost wordt.
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Gistermiddag hebben even last gehad van een storing op het platform, waardoor de data niet door kwam. Dit is echter alweer opgelost, de data was gebuffered en kwam alsnog binnen. Vanochtend kreeg ik zelf ook bovenstaande foutmelding op de Device Detail pagina. Dit heb ik vervolgens gelijk gemeld bij de specialisten en is (bij mij in ieder geval) nu ook opgelost. Als het goed is krijg jij de foutmelding ook niet meer, toch?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.