Ik heb drie weken geleden een aanvraag gedaan voor een upgrade van mijn Freemium account. Ik heb echter nog niks vernomen. Wanneer kan ik een reactie verwachten?
Goedemiddag
Welkom bij de IoT Community!
Toen ik dit topic gisteren tegen kwam ben ik gelijk intern op onderzoek gegaan. Het is natuurlijk een kwalijke zaak dat het zo lang duurt voordat je een reactie krijgt.
Een collega heeft allereerst de aanvraag opgezocht en op basis van het mailadres uit jouw forumprofiel kwamen we een aanvraag van 29-06 tegen. Deze aanvraag is vervolgens verder doorgezet en komt ook bij ons naar voren als zijnde ‘in behandeling’. Ik ben toen verder op onderzoek gegaan en ik kreeg te horen dat je nu snel een reactie kan verwachten. Als het goed neemt een collega morgen contact met je op. Onze excuses voor het ongemak!
Wij van Sobolt proberen sinds mei al in contact te komen en te upgraden. Nog altijd geen antwoord op ‘how to’ ondanks meerdere mails aan iot@kpn.com. Welk nummer kunnen we bellen? Het reguliere 0800 nummer wordt na 20 minuten wachten opgehangen.
Goedemiddag
Bedankt voor het plaatsen van dit bericht!
Het is natuurlijk een zeer slechte zaak als jullie al sinds mei hiermee bezig zijn zonder een duidelijk antwoord te krijgen. Onze excuses hiervoor! Natuurlijk ga ik graag aan de slag om die zsm te regelen. Ik zie dat je ook een privébericht met wat aanvullende gegevens hebt gestuurd. Ik heb daar ook net een reactie op gegeven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.